Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hvor finder jeg den bedste nakke/skulder massage i København? Alle forslag modtages. Om der også tilbydes noget frækt er ikke så vigtigt, men en fin viden, men i første omgang er mine skuldre helt smadrede efter at have malet loft 3 dage i træk. 

Skrevet

Prøv Wan hos GORN Kingosgade 13 kælder. Hun er god til massage og kan få din skulder klar igen, hun tilbyder også HJ God bedring

Skrevet
Livsnyderen 75 skrev, for 16 timer siden:

Prøv Wan hos GORN Kingosgade 13 kælder. Hun er god til massage og kan få din skulder klar igen, hun tilbyder også HJ God bedring

Og en finger i måsen ;) Personligt har jeg været der 2-3 gange alle gange var det ens, lidt den samme plade med handsome man, sexy body osv. Endte med hun var nøgen, fik lidt olie i hånden og ned mellem hendes ben og kunne lege lidt ;) alt i alt ok massage og godt hj meeen blev lidt ensformigt da jeg kunne mærke jeg bare var en indkomst 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.