Hop til indhold

Recommended Posts

Der er kommet en ny dame til byen. 

Hun er 35 og ser godt ud. Dog har hun fået et par børn og det ses på maven.Taler fint engelsk. 

Men hun  er ikke en jeg kommer til at besøge igen. Der var alt for meget hustler over hende. Med kalorius i munden skulle hun have 1500kr for fuld pakke derefter 13000kr vi aftalte 1000kr også mente hun pludseligt at det kun var fransk. Det var op af bakke men endte med en fin tur til en tudse. 

June vil være der sommeren over. 

Er der nogen der ved om der er kommet ny mammsan dernede. Længe siden jeg har set ICE.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
8000 skrev, den 18/7/2017 at 10:35:

Der er kommet en ny dame til byen. 

Hun er 35 og ser godt ud. Dog har hun fået et par børn og det ses på maven.Taler fint engelsk. 

Men hun  er ikke en jeg kommer til at besøge igen. Der var alt for meget hustler over hende. Med kalorius i munden skulle hun have 1500kr for fuld pakke derefter 13000kr vi aftalte 1000kr også mente hun pludseligt at det kun var fransk. Det var op af bakke men endte med en fin tur til en tudse. 

June vil være der sommeren over. 

Er der nogen der ved om der er kommet ny mammsan dernede. Længe siden jeg har set ICE.

Venligst 8000

Hvis man kan stole på Pens eget udsagn er hun mammasan dernede nu, enten alene eller sammen med en anden thai, det fik jeg ikke helt fat i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 3 timer siden:

Hvis man kan stole på Pens eget udsagn er hun mammasan dernede nu, enten alene eller sammen med en anden thai, det fik jeg ikke helt fat i.

Hmm taler pen godt dansk nu for det gjorde hende jeg så.. 

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Hedemannsgade i denne uge og bestilte 1 times oliemassage hos mammasan, som i øvrigt var en ret flot dame.

Jeg lagde mig til rette på briksen, hvorefter June dukkede op. Der gik kun få sekunder før hun signalerede, at det nok ikke var massagen, der ville blive det vigtigste. Jag valgte i første gang at ignorere hendes signaler, og derved fik jeg faktisk en tålelig omgang massage, inden vi begyndte at forhandle om det sjove. Jeg var ikke udsat for hustleri.

Jeg bestilte fuld pakke til en tusse og det var hun faktisk god til. Hun brugte tungen til at pirre her og der, lavede de rigtige bevægelser og en passende mængde skuespil. Bagefter gik hun med i bad og brugte også her hænderne godt.

June er ikke ret høj og meget slank. Hun har et barneagtigt smukt ansigt, som ser meget yngre ud end kroppen. Hun har langt, fyldigt hår og en flot, indbydende bagdel. Brysterne hænger en del og maven er noget løs, men hun har super blød hud – især omkring kusse og røv. 

Hun doserede sine virkemidler effektivt og leverede kun lige akkurat hvad der skulle til, for at jeg gik derfra efter 50 minutter med et stort smil. Hun er ikke gavmild, men til gengæld ret effektiv, og det er vel egentligt OK service.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft en oplevelse med June, der svarer til hvad 8000 har oplevet.

- men når man oplever hende på arbejde med den yndige bagdel til fri beskuelse, kan man tilgive en del :)

Gentagelse? Sandsynligvis ikke.

/Soy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi igen idag

Denne gang var der ingen problemer med pris.

Fik vel mere end jeg kunne forvente, så thumbs up herfra.

Turen blev afsluttet med bad sammen.

Arkibals beskrivelse af pigen er rammende.

Oprah er der stadigvæk.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var her i dag 

blev serviceret af bahr eller deromkring.

Hun er en dejlig dame der kan massere sensuelt. Sexen bagefter var god.

Hun er slank med en lille b skål. Sødt ansigt. Alder ca + 28.

Jeg er god i forhandling for der blev ydet 33% discount.

Is køre stadigvæk klinikken.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...