Hop til indhold
ThorsHammer

www.uartigflirt.com - ny Sugardating site??

Recommended Posts

Lad mig først beklage, hvis jeg har fået anbragt dette her indlæg et forkert sted på sitet og ydmygt bede adm. om at flytte det hen til det rigtige forum :)

For nyligt er jeg blevet bekendt med et (dansk datingsite), som kaldes/findes på www.uartigflirt.com

Mit spørgsmål er, om nogen andre brugere af Eroguide har erfaring med sitet og evt. har lavet "Sugardating-aftaler" med piger derfra?

Der er piger i alle aldre fra 18 og op til ca. 68, og bortset fra de ældste, er der masser af pigerne der ser kanongodt ud, super velskabte etc., og tilsyneladende er de fleste af dem meget beskedne....de vil bare have sex, for de er hamrende liderlige 24 timer i døgnet og har frygtelig svært ved at finde en mand, der kan levere etc.
Enkelte af dem antyder diskret, at formålet med profil/annonce er at finde en voksen/moden mand, der også er gavmild og sugardaddyagtig.

Nogen, der ved, om det er et seriøst site, og om der gemmer sig rigtige kvinder af kød og blod bag annoncerne?
Eller handler det bare om at friste så mange mænd som muligt til at betale for at få rigtig kontakt med de kvinder, som måske er der måske ikke?

Jeg har et par gange via et andet site, www.annoncelight.dk sendt en email til piger, som har annoncer der, hvorefter jeg er blevet omdirigeret til betalingssider af samme eller lign. type som uartigflirt.com.

Gider ikke rigtig oprette en profil og betale for noget, som er en illusion....måske det er Børge og Brian på 65, der har fundet en god fidus og har uploadet modelfotos til siden samt skrevet nogle "liderlige" profiltekster for at lokke husarerne til og på den måde få et tilskud til pensionen? :idea:
Det er jo set før.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThorsHammer skrev, for 7 minutter siden:

Der er piger i alle aldre fra 18 og op til ca. 68, og bortset fra de ældste, er der masser af pigerne der ser kanongodt ud, super velskabte etc., og tilsyneladende er de fleste af dem meget beskedne....de vil bare have sex, for de er hamrende liderlige 24 timer i døgnet og har frygtelig svært ved at finde en mand, der kan levere etc.
Enkelte af dem antyder diskret, at formålet med profil/annonce er at finde en voksen/moden mand, der også er gavmild og sugardaddyagtig.

Har ikke personligt tjekket det ud, men alene din egen beskrivelse siger det hele.....lur mig om man ikke skal betale f.eks. 10 kr. pr. besked man sender til pigerne ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 37 minutter siden:

Har ikke personligt tjekket det ud, men alene din egen beskrivelse siger det hele.....lur mig om man ikke skal betale f.eks. 10 kr. pr. besked man sender til pigerne ;)

Den ligger jo lige til højrebenet :P Tons af fake accounts, 10 beskeder inden for 2 min. Fut,fut så kører VISA toget. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til Papa og DK fyr34 for svarene - jeg er så småt begyndt at forstå konceptet på sitet (tror jeg nok):
Det er formentlig gratis for kvinderne på sitet at kontakte mændene, men så snart man som mand vil skrive tilbage til en kvinde, der har vist interesse, så koster det!
Fint nok, hvis man ellers havde sikkerhed for, at der står RIGTIGE kvinder bag profiler og beskeder/henvendelser...det har jeg så indtil videre ikke rigtigt fået overbevist mig selv om ;)

Vi ser tiden an lidt endnu




 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...