Hop til indhold

Recommended Posts

 

var et smut forbi Augustborggade... køn dame ... hun får penge og vi går ellers igang i den noget rodede butik ...(men jeg kommer jo heller ikke for at gøre rent :) )

men som vi ligger der og hygger os ...og kysser lidt på hendes bryster og gør tilløb til at gå længere ned ... 

så siger hun ..." noo... i have period "

lige en detalje jeg gerne ville ha vidst tidligere ...  efter noget brok ... får jeg nogle af mine penge tilbage igen og går ... !

der sætter jeg ikke mine ben igen ... føj for den ...  har godt hørt om at nogle piger lige propper en tampon godt op ... 

så kan der stadig være åbent for tivoli under mensturation   .... der skal jo tjenes penge !!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 31 minutter siden:

Ja, føj at sådan et understel også har en praktisk funktion og ikke kun er til, for at fornøje mænd. :D 

Det er jo på ingen måde det, han hentyder til? Du forstår da at lægge ord i munden på folk.

Jeg tror han forsøger at fastslå, at det er dårlig stil, at man som GP byder en gæst ind, for så at fortælle ham, når han "gør tilløb", at man sørme lige har menstruation.

Jeg kan undres over, hvad dælen hun egentlig havde regnet med? Det er da noget man bør nævne for gæsten, inden pengene har skiftet hænder.

 

Ja, han skriver "føj". Og blod er vel hverken lækkert eller tiltrækkende i nogen som helst sammenhænge. Det er de fleste vel enige i.

Menstruationsblod er nu ikke noget, der skræmmer mig. Måske lidt afhængigt af graden af kemi -  og om jeg begærer kvinden "tilstrækkeligt"..

 

EDIT:

Indrømmet, jeg havde overhovedet ikke set indlægget over dit. Måske var det dét, du svarede på.
 

Redigeret af J93

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
J93 skrev, for 51 minutter siden:

Indrømmet, jeg havde overhovedet ikke set indlægget over dit. Måske var det dét, du svarede på.

Det håber jeg det var :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, 1 time siden:

Ja, føj at sådan et understel også har en praktisk funktion og ikke kun er til, for at fornøje mænd. :D 

 

,.. men bare lige for at sætte det på plads ... jeg syntes på ingen måde, at pigers menstruation gør dem ulækre(måske lidt mere sensitive :)  hehe ) men derfor har jeg nu alligevel ikke lyst til at stikke pikken ind i sådan engang ... skulle der ske noget kan vi vel også hurtigt blive enige om at under de forhold kan eventuelle sygdome hurtigere sprede sig ... og når jeg nu betaler for de så er det vel okay at jeg også har en standard ?  lidt ligesom du som proffesionel vel også gerne vil ha at din kunde er nyvasket .... du siger jo heller ik... "ja, men der er gummi på så det er lige meget ..."  

jeg syntes bare det var klamt og det ødelage stemingen for mig ... samtidigt tænkte jeg ..."uhmm... hvad mere er der så du ikke fortæller eller er ligeglad med i din butik !!!"

men hvordan har du det selv  ? vil du gerne ta imod gæster når du har menstruation  ?

 

.. det er min holdning og den har jeg vel lov til at ha i ytringsfrihedens navn ;) 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Jamen Thomas da, du bliver sku da også jagtet hver gang du skriver et Indlæg, altså alt afhængig af hvem Bly svare på :shock: 

men uanset hvem, så er jeg nu glad for jeg ikk tog på Augustenborggade i dag :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
wayfarer skrev, den 17/7/2017 at 20:32:

Kunne man ikke bare vende hende om?

 

jo... men stemningen er jo ligesom væk ....

og kan ikke lade være med at tænke på, om det så kun er toppen af isbjerget :(

 

thaimig... hehe.. ja du har ret ... skriver jeg noget positivt så er jeg en lalleglad idiot uden smag og standard .... skriver jeg noget kritisk ... så er jeg bare en idiot :) 

det er nok ikke nemt at gøre nogen tilfreds ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke en massageklinik ? 

Lavede i nogen forgående aftale ?

Hvis hyggen opstod efter en lille pirringsmassage kunne det vel tænkes at hun blot tænkte hun ville give dig et HJ eller BJ. 

Det er selvfølgelig irriterende at være halvt inde i seancen for at opdage at der ikke bliver nogen fuld pakke, men derfra og så til at sige at hun er ulækker og stille spørgsmål til om stedet er OK er da noget at en reaktion. 

Du skriver at der er ulækkert at have sex med en der har menstruation. Og jeg kan da kun være enig. Men sagen er jo netop at pigen ikke ville have sex med dig pga. af dette. Så .. ØV og træls for dig ! Men næppe klamt og ulækkert.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
thomas 123 skrev, den 17/7/2017 at 18:20:

Hun ville jo bare ha' pengene - der er så få kunder her i sommerperioden ... TAK for INFO ...

 

var et smut forbi Augustborggade... køn dame ... hun får penge og vi går ellers igang i den noget rodede butik ...(men jeg kommer jo heller ikke for at gøre rent :) )

men som vi ligger der og hygger os ...og kysser lidt på hendes bryster og gør tilløb til at gå længere ned ... 

så siger hun ..." noo... i have period "

lige en detalje jeg gerne ville ha vidst tidligere ...  efter noget brok ... får jeg nogle af mine penge tilbage igen og går ... !

der sætter jeg ikke mine ben igen ... føj for den ...  har godt hørt om at nogle piger lige propper en tampon godt op ... 

så kan der stadig være åbent for tivoli under mensturation   .... der skal jo tjenes penge !!!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude TheDude skrev, for 10 timer siden:

Er det ikke en massageklinik ? 

Lavede i nogen forgående aftale ?

Hvis hyggen opstod efter en lille pirringsmassage kunne det vel tænkes at hun blot tænkte hun ville give dig et HJ eller BJ. 

Det er selvfølgelig irriterende at være halvt inde i seancen for at opdage at der ikke bliver nogen fuld pakke, men derfra og så til at sige at hun er ulækker og stille spørgsmål til om stedet er OK er da noget at en reaktion. 

Du skriver at der er ulækkert at have sex med en der har menstruation. Og jeg kan da kun være enig. Men sagen er jo netop at pigen ikke ville have sex med dig pga. af dette. Så .. ØV og træls for dig ! Men næppe klamt og ulækkert.  

ej... det var ikke massage jeg kom for ... 

aftalen var sex ... 

og nej ... det er et bordel ... det sgu ikke et sted du kommer for massagen ....!!! 

så præmissen var sex .... ikke massage, det var aftalen !!!

men tak fordi du ved hvad der skete ... nu hvor du jo ikke var der ;)

hun ville godt ha sex ... bare ikke slikkes da hun havde menstration og det sikkert kunne lugtes ses - når man har fjæset helt oppe i fissen på hende ...

så jo i min verden er det klamt og ulækkert, at det er okay at ta kunder ind under de forhold !!!

 

 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, 1 time siden:

men tak fordi du ved hvad der skete ... nu hvor du jo ikke var der ;)

Ingen grund til sarkasme. Syntes egentligt at jeg skrev pænt.

Da jeg havde indtryk af at dette var en "rød" massageklinik kunne jeg ikke vide om i havde aftalt sex. Det skriver du nemlig ikke. Så min opfordring til at se lidt nuanceret på tingende var taget udfra at der ikke var indgået aftale om samleje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude TheDude skrev, for 3 timer siden:

Ingen grund til sarkasme. Syntes egentligt at jeg skrev pænt.

Da jeg havde indtryk af at dette var en "rød" massageklinik kunne jeg ikke vide om i havde aftalt sex. Det skriver du nemlig ikke. Så min opfordring til at se lidt nuanceret på tingende var taget udfra at der ikke var indgået aftale om samleje.

undskyld ... hvis jeg var lidt for sur i opstødet :) 

 

rød massage ...nu er jeg lidt forvirret ... men er den røde ikke for steder med fuldpakke .... ???

her er der mulighed for rød massage i mere end en forstand  !!!

 

:) hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Ha Ha ! :)

Faktisk kan jeg huske at jeg for en del år siden var på stedet og der blev jeg kun tilbudt en HJ. Så "rødt" behøves ikke at være = fuld pakke (i min optik). Linjen skal nok sættes der  hvor konen ikke vil have man får sin massage :)

  

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 3 timer siden:

undskyld ... hvis jeg var lidt for sur i opstødet :) 

 

rød massage ...nu er jeg lidt forvirret ... men er den røde ikke for steder med fuldpakke .... ???

her er der mulighed for rød massage i mere end en forstand  !!!

 

:) hehe

Hvis du læser forklaringen til kortet, ville du vide:

RØD = Ukategoriseret
beskrivelse
Steder hvor det vides, eller ikke vides om der tilbydes andet end massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammelnok skrev, 1 time siden:

Hvis du læser forklaringen til kortet, ville du vide:

RØD = Ukategoriseret
beskrivelse
Steder hvor det vides, eller ikke vides om der tilbydes andet end massage.

sandt nok ... men grøn er uden nogen form for extra ydelser ...måske vi skulle indfører en "gul" for dem hvor man ikke ved om der kan tilkøbes ekstra... 

så tror den almindelige opfattelse herinde er at dem som ikke er grønne ... er røde, lyserøde eller taxa grønne, hvilket vil sige at man nok kan få en eller anden for for ydelse.

måske afhængig af dagen, kunden og penge manglen ..... 

men kan vi ikke blive enige om at blinkende skilte med "OPEN"  tæt nedrullede persienner eller mørklagte ruder, når du så kommer ind er det en lidt rodet butik med overvågningskameraer, en pige som tager imod i morgenkåbe ... 

thomas 123 skrev, for 11 timer siden:

ej... det var ikke massage jeg kom for ... 

aftalen var sex ... 

og nej ... det er et bordel ... det sgu ikke et sted du kommer for massagen ....!!! 

så præmissen var sex .... ikke massage, det var aftalen !!!

men tak fordi du ved hvad der skete ... nu hvor du jo ikke var der ;)

hun ville godt ha sex ... bare ikke slikkes da hun havde menstration og det sikkert kunne lugtes og ses - når man har fjæset helt oppe i fissen på hende ...

så jo i min verden er det klamt og ulækkert, at det er okay at ta kunder ind under de forhold !!!

 

 

det er en meget god indikator for at det er mere et bordel en en massage butik !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 15 minutter siden:

Augustenborggade er et bordel.

Venligst 8000

Ja, det er et bordel - uanset om stedet er rødt eller grønt på kortet ...

Jeg har været der én gang, ca. et halvt år siden. Første sætning der kom ud af hendes mund, nærmest inden døren blev lukket efter mig var, What do you want? Hun så lidt træt og brugt ud, sur og kedelig, som en der ikke bryder sig om sit job, men udelukkende gør det for lønnens skyld. Lidt ligesom i gamle dage, når man kom hen til skranken på et posthus.

Jeg blev egentlig lidt overrasket, og bad om massage, og husker det som en kedelig affære. Blev selvfølgelig spurgt om andet, jeg kunne få det hele, men den lidt anstrengte atmosfære gjorde, at jeg kun valgte hand. Det var total maskinagtigt og ligegyldigt, ligeså kedeligt for mig, som det var for hende.

Jeg kan ikke anbefale stedet, uanset hvad man er ude efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
Julius skrev, for 22 timer siden:

Ja, det er et bordel - uanset om stedet er rødt eller grønt på kortet ...

Jeg har været der én gang, ca. et halvt år siden. Første sætning der kom ud af hendes mund, nærmest inden døren blev lukket efter mig var, What do you want? Hun så lidt træt og brugt ud, sur og kedelig, som en der ikke bryder sig om sit job, men udelukkende gør det for lønnens skyld. Lidt ligesom i gamle dage, når man kom hen til skranken på et posthus.

Jeg blev egentlig lidt overrasket, og bad om massage, og husker det som en kedelig affære. Blev selvfølgelig spurgt om andet, jeg kunne få det hele, men den lidt anstrengte atmosfære gjorde, at jeg kun valgte hand. Det var total maskinagtigt og ligegyldigt, ligeså kedeligt for mig, som det var for hende.

Jeg kan ikke anbefale stedet, uanset hvad man er ude efter.

Ja - et af byens bordeller .... der er efterhånden ikke ret mange steder, som jeg har lyst til at besøge ... jeg har besøgt THAI-klinikker i Århus i 20 år og må sige, at kvaliteten bare er gået en vej - og det er den forkerte - nemlig nedad ... husker med glæde Julie i Schleppegrellsgade ... det var tider ... og mange flere ... nu går turen til Thailand ... kvaliteten er meget høj, når jeg finder den rette ... og så er prisen i BAHT .. nå det er lidt udenfor nummer ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...