Hop til indhold

Recommended Posts

Trangen meldte sig til en god gang massage - og med andre jævne oplevelser gik turen til Hvidovrevej. De andre gange har ikke som sådan været ringe men ok massage og hj. (Hvor skidesvært kan det være af nulre lilleknud til han kaster op)

Men i dag. Blev modtaget af den sødeste, smukkeste petite thaikvinde. Af med tøjet og min første reaktion på hendes attidyde var: her sker ikke en skid. Ingen berøringer under massagen men et par enkelte "sorry" fik knud til at tænke over tingene.

Det obligatoriske spørgsmål kom om der var andre ting jeg havde lyst til. Ja tak. Fik aftalt et nøgen hj. Og inden jeg så mig om, lå vi og kyssede som gamle kærester og nussede. Fik slikket den lille våde mis inden vi lagde os ved siden af hinanden og nussede indtil jeg kom med et brøl som nok har givet hende tinitus på det ene øre.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener du ikke Gl. Køge Landevej 505? Det fordums hæderkronede sted?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo snart længe siden der har været nyt fra det sted. Kan der siges mere om pigen du besøgte? Ca alder ?og var det en god massage du modtog?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Furture skrev, for 20 timer siden:

Det er jo snart længe siden der har været nyt fra det sted. Kan der siges mere om pigen du besøgte? Ca alder ?og var det en god massage du modtog?  

Massagen var efter min smag 8 ud af 10. Lige så ringe jeg er til geografi er jeg til at skyde asiaters alder men er sikker på jeg ikke får ørene i maskinen ved at skyde hende til 27-32.

Pigen. Lækker krop, top røv og mindre øko bryster. Et par enkelte tatoveringer. Skøøøønt smil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...