Hop til indhold
Softcore

alessia ,københavner kending i århus

Recommended Posts

alessia

hejsa ved ikke om dette er ok , men syntes at de kære jyder skulle vide at hun for første gang er i jylland . 

hun er anmeldt rigtig meget så dette er mere en service meddelse :)

hvis dette ikke er i tråd med reglerne så må moderator slette den og så beklager jeg. 

/soft

Del dette indlæg


Link til indlæg
Softcore skrev, den 17/7/2017 at 15:29:

alessia

hejsa ved ikke om dette er ok , men syntes at de kære jyder skulle vide at hun for første gang er i jylland . 

hun er anmeldt rigtig meget så dette er mere en service meddelse :)

hvis dette ikke er i tråd med reglerne så må moderator slette den og så beklager jeg. 

/soft

Jeg ved ikke om det var det rigtige sted du postede denne tråd. Men jeg skylder dig en stor stor tak for at du gjorde. Alessia gav mig en større oplevelse en jeg på nogen måde kunne tillade mig at forvente.

Hun er på alle måder en fantastisk oplevelse. Kan ikke finde noget som helst ved hende der trækker ned.

Hun holder til i den samme lejlighed som Adrianne også har brugt i nærheden af kommunehospitalet.

Det er en mand der udlejer et værelse til damerne. Man skal dog være beredt på at han kan være til stede i lejligheden. Alessia har haft kunder der ikke kunne kapere dette og gik igen. Han var ikke til stede da jeg var der.

Billederne af Alessia er iøvrigt 100% af hende og de er fuldstændig tidsvarende. Ikke noget med 10kg ekstra eller noget. 

Hun tager til KBH igen i morgen. Måske kommer hun tilbage til Aarhus. Hvis ikke må jeg jo tage turen til hovedstaden. Fantastisk tøs. Er man sød ved hende får man det ti-fold tilbage.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...