Hop til indhold
NoobGPexplorer

Vanessa, Vesterbro

Recommended Posts

Så har jeg besøgt denne søde russer på Vesterbro. 

https://annoncelight.dk/showad/231172

Billederne er ægte, men hun er væsentlig lækrere i virkeligheden. 

Jeg kommer ind og hilser først på Mariabella og derefter på hotte Vanessa. Derefter ovenpå til bollerummet. Jeg bestiller en halv time til 800 spir. 

Jeg får først en gang super i stående position. Derefter ned i sengen hvor bollerne også får en våd omgang. Hun vil gerne igang med knepperiet, og monterer gummi. Hun foreslår doggy og den er jeg med på. 

Jeg trænger nemt ind i hendes stramme våde mis og giver lidt gas. Udsigten er fantastisk og jeg må tænke på nonner og munke for ikke at fyre kanonen af for tidligt. Hun bliver vendt rundt til missionæren og det er også for godt. Hun stønner ganske godt og troværdigt. 

Igen kan jeg mærke udløsningen nærme sig og jeg spørger (på tysk da engelsk ikke er hendes bedste) om jeg må fyre kanonen af over hendes skønne krop, men får at vide at det er ekstra. Jeg ærgrer mig over jeg ikke fik spurgt ind til ekstra ydelser men jeg regnede med det var ligesom med mariabella. Dermed lærte jeg så lidt nyt igen: Ydelserne er afhængig af pigen og ikke huset. 

Nå men jeg vil gerne slutte i doggy, så hun vender sig igen og jeg mokker pjoverten ind og fyrer den af så gummiet fyldes godt op. Uf det var lækkert. 

Der var ikke rigtigt noget kysseri, men hun var rigtig sød og smilende. Hun er her en tre dage endnu og vender formentlig tilbage til september. 

Hot bird!

En anke er at jeg kun var der 20 min selvom jeg havde betalt for 30. Det virkede ikke som om hun gad snakke det sidste tid, men egentlig mest var interesseret i at få mig ud af døren igen. 

Fik jeg sagt at hun er lækker? Ellers siger jeg det lige igen. Smoking!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...