Hop til indhold
JenniferRomantica

Jeg er nok bare sippet...

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr
Nikita Darling skrev, for 3 timer siden:

Jeg tror bare ikke, at de "sande båtnakker" som er dem, vi alle prøver at undgå, ændrer adfærd pga forskellige opråb. Men som pige kan det være rigtig rart lige at lukke eventuel damp og frustrationer ud alligevel. :) 

Selvfølgelig er der gruppen af mental udfordrede som ikke står til at redde som du er inde på.

 

Men er overbevist om det ikke er lutter genialiteter der er kommet ud af min mund når jeg har stået der i døren og nærmest alt hjerneaktivitet pånær det som omhandler synet er lukket ned.... ja og 2 min efter ligger man gudhjælpeme og knalder med Pigen som man lige har sagt hej til.

Så er det meget godt på forhånd lige at have filosoferet over hvordan man burde gribe tingene an inden for det går ret hurtig når man står der :) og her kan trådene hjælpe en i rigtige retning.. det er egentlig min pointe

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 1 time siden:

Men er overbevist om det ikke er lutter genialiteter der er kommet ud af min mund når jeg har stået der i døren og nærmest alt hjerneaktivitet pånær det som omhandler synet er lukket ned.... ja og 2 min efter ligger man gudhjælpeme og knalder med Pigen som man lige har sagt hej til.

Så er det meget godt på forhånd lige at have filosoferet over hvordan man burde gribe tingene an inden for det går ret hurtig når man står der :) og her kan trådene hjælpe en i rigtige retning.. det er egentlig min pointe

 

Det er aldrig en dårlig ting at være bevidst om, hvilket indtryk af dig selv du giver til andre. Og slet ikke hvilket indtryk du giver en kvinde, som du potentielt skal dyrke sex med. B) 

Går ud fra, at du gerne må være liderlig, begejstret og forfjamsket, men i langt de fleste tilfælde behøver du da heldigvis ikke ligefrem at være genial. :D:P 

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Nikita Darling skrev, for 8 timer siden:

Det er aldrig en dårlig ting at være bevidst om, hvilket indtryk af dig selv du giver til andre. Og slet ikke hvilket indtryk du giver en kvinde, som du potentielt skal dyrke sex med. B) 

 

Korrekt!

Og så er vi tilbage ved starten. Nemlig at tråde som disse er gode til at " opdrage". Det er de færreste som går ind af døren for bevist at chikanere pige. Ved de fleste skyldes det nok en tanketorsk eller uvidenhed....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 3 timer siden:

Korrekt!

Og så er vi tilbage ved starten. Nemlig at tråde som disse er gode til at " opdrage". Det er de færreste som går ind af døren for bevist at chikanere pige. Ved de fleste skyldes det nok en tanketorsk eller uvidenhed....

Jeg synes det lyder ret usandsynligt, at nogle mænd helt utilsigtet render rundt og chikanerer pigerne i branchen, som de ellers ikke ville have gjort, hvis de havde læst tråde som denne herinde. Den køber jeg altså ikke. :huh: 

Det er ikke mænd som dig (ud fra hvad du skriver i denne tråd) der udgør det store irritationsmoment for pigerne eller er kilden til de dårlige oplevelser. Det er som oftest de mænd, som man ikke kan nå ind til via opdragelse og tålmodig pædagogik.

Tråden har sin berettigelse - jeg er totalt for, at pigerne kan lette sit hjerte herinde, og det har jeg vist også selv benyttet mig af. Og hvis det samtidig kan gøre nogle mænd klogere på kvinder, så er alt jo bare topdollar. :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 3 timer siden:

 Og hvis det samtidig kan gøre nogle mænd klogere på kvinder, så er alt jo bare topdollar. :)  

Yer right :) Men håbet er da lysegrønt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 20 minutter siden:

Yer right :) Men håbet er da lysegrønt :) 

Jamen det er jo det, som Liderlig-fyr skriver! Han bruger tråde som denne til at vide, hvordan han opfører sig bedst, når han er på pigebesøg. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 16 minutter siden:

Jamen det er jo det, som Liderlig-fyr skriver! Han bruger tråde som denne til at vide, hvordan han opfører sig bedst, når han er på pigebesøg. :) 

Hmmm. Ved altså ikke lige om hjemmesiden her er den ideelle platform for receptmodtagelse af god opdragelse :) Men man kan jo blive overrasket :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 15 timer siden:

 

Går ud fra, at du gerne må være liderlig, begejstret og forfjamsket, men i langt de fleste tilfælde behøver du da heldigvis ikke ligefrem at være genial. :D:P 

Dejligt at høre, at man ikke behøver at være genial. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Dejligt at høre, at man ikke behøver at være genial. :)

Uh, det er fristende at være lidt flabet og strid her... Men jeg har fnantet nok med dig i dag, tror jeg... B) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 1 minut siden:

Uh, det er fristende at være lidt flabet og strid her... Men jeg har fnantet nok med dig i dag, tror jeg... B) 

Kan godt lide din formulering "tror jeg.....";)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Nikita Darling skrev, for 10 timer siden:

Jeg synes det lyder ret usandsynligt, at nogle mænd helt utilsigtet render rundt og chikanerer pigerne i branchen, som de ellers ikke ville have gjort, hvis de havde læst tråde som denne herinde. Den køber jeg altså ikke. :huh: 

Det er ikke mænd som dig (ud fra hvad du skriver i denne tråd) der udgør det store irritationsmoment for pigerne eller er kilden til de dårlige oplevelser. Det er som oftest de mænd, som man ikke kan nå ind til via opdragelse og tålmodig pædagogik.

Tråden har sin berettigelse - jeg er totalt for, at pigerne kan lette sit hjerte herinde, og det har jeg vist også selv benyttet mig af. Og hvis det samtidig kan gøre nogle mænd klogere på kvinder, så er alt jo bare topdollar. :)  

Tråden starter ud med " jeg vil kneppe din fisse" som irritationsmoment. Kan godt være du finder det umuligt at nogle mænd kunne ændre adfærd i den retning ved at læse en del piger ikke finder det så sexet... det gør jeg ikke. 

Havde ingen ide om du ikke er ex luder men ex glædespige før jeg startede på EG. Jeg havde aldrig hørt ordet glædespige og har så vidt jeg ved aldrig brugt andet end ordet luder.

Så jeg kunne sagtens være kommet til at kalde dig luder. Og hvis du havde nævnt det fandt du ikke som et så heldig ord havde jeg formentlig tænk " hun er sgu da lidt sippet" da jeg faktisk ikke var klar over langt de fleste piger har det lidt stramt med det

Men nu ved jeg glædespige/ sexarbejder er et bedre ord... jeg er ikke helt klar over om der er bred enighed om " jeg vil kneppe din fisse" er no go som start bemærkning inden akten er igang. Men har det da i baghovedet nu

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
JenniferRomantica skrev, den 17/7/2017 at 12:19:

Jeg tænker snart jeg fremstår som en total asexuel sippe med den her tråd og min Lad dog være tråd og hvad ved jeg.. Hahaha.. Og det er måske bare mig der er underlig.. 

Men jeg anser mig selv som værende en classy-lady.. Her den anden dag da jeg var på vagt, kommer en middel aldrende ganske pæn mand, og jeg giver hånd som altid ved nye gæster, og spørger så hvad han godt kunne tænke sig.. Han svarer (som der ganske ofte faktisk bliver svaret) "Øhh jamen jeg vil gerne kneppe din fisse".. Jeg gå her i står i et par sekunder, fordi når jeg spørger mine gæster hvad de ønsker sig eller godt kunne tænke sig, så mener jeg ydelses mæssigt medmindre de ønsker sig noget specielt.. Alt andet få mig faktisk, tro det eller ej, til at føle mig som et stykke kød.. Hahaha.. 

Og så finder jeg det utrolig vulgært at komme med sådan nogle udtalelser til fremmede mennesker.. Når først jeg er tændt, og vi er i gang så det helt acceptabelt, og faktisk lækkert, men lige når jeg står der og slet ikke tænker på sex, men på at være høflig og tiltrækkende, der synes jeg det er utrolig vulgært, og nedværdigende at skulle hører på perverse tilnærmelser..

For mig er det ikke anderledes end hvis jeg mødte en mand i byen og vi stod og snakkede.. Der ville man jo nok heller ikke komme med udtalelser som "jeg vil gerne have du sutter min stive pik" eller "Jeg vil gerne kneppe din stramme fisse" medmindre samtalen ligesom var taget derhen.. 

Når men mit spørgsmål er så nu her.. Jer der indleder en samtale med os piger der starter den på sådan en måde hvad tænker i på.? Altså sådan ren af nysgerrighed.. Slet ikke bebrejdende på nogen måde.. 

Og så kunne jeg egentlig også godt tænke mig at vide om jeg er den eneste pige der har det sådan.?? Hahaha.. Det ville ikke være første gang det skete.. 

Og så lige for at pointerer det så er der selvfølgelig forskel på om det er en gæst jeg kender i forvejen eller en ny gæst.. Og selvfølgelig er det også noget andet når jeg ligesom selv er tændt og "musikken spiller".. 

Det minder mig om at en GP, der faktisk også er på Eroguide, skrev til mig som svar på en sober tidsbestilling fra undertegnede noget i retning : jeg glæder mig til at se dig, jeg trænger så meget til masser af pik i min kusse

Nej jeg var ikke sjippet, så blev ikke småfornærmet men tænkte sikke en bramfri pige :D 

Når det så er sagt så mener jeg ikke manden burde have formuleret sig som han gjorde overfor dig som han gjorde. Man bør optræde pænt og dannet som kunde. På den anden side i denne branche er det nok heller ikke en udtalelse man bør blive småfornærmet over i denne branche.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

En del piger tilbyder i deres beskrivelse af dem selv "dirty talk". - Det må jo skyldes, at der er kunder, som synes om, at man kalder en spade for en spade og en fisse for en fisse. - Under tiden kan jeg finde på at spørge pigen, om vi er enige om, at vi "taler dansk", - og det opfattes normalt, som det er ment fra min side. - Ved første møde med pigen, vil jeg med sikkerhed kunne udtrykke mig, så hun opfatter det som en del af legen. - Jeg får måske et lille "kick" netop ved at være direkte i min tiltale - så direkte som man kun kan være i denne her charmerende "lille-verden".

"Kemien" nævnes i denne mini-verden som afgørende. - Og det kan de fleste af os nikke bifaldende til - uden måske helt at kunne gøre rede for, hvad det så vil sige. - Hvis denne kemi ikke er til stede, vil "dirty talk", direkte tale, osv. være malplaceret. - Og den dårlige kemi kan vi jo af og til opleve - både fra pigens og fra kundens side.

Vi skal tale "pænt" til hinanden - men "pænt" kan være særdeles afhængig af den konkrete situation.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...