klinikfuckers

Mexikanske Kamilla

7 indlæg i denne tråd

Kiggede efter anmeldelser af hende uden held, drog afsted i håb om at hun stadig så ud som på billederne, men ak ak der var kommet mave og bagdelen var vokset, p's kunne først se det da hun tog tøjet af. Det er godt nok hende på billederne men de er mindst 5-10 år gamle. Bestilte dansk med fransk uden til normal pris 1500kr, jeg fik det til 1200kr, blowjobbet var med en hånd knyttet rundt om kammeraten så der kun stak halvdelen af vennen frem og det blev kun til et par sut og lidt tunge på spidsen og hånd, jeg måtte rykke lidt i min ven for at få den stiv, lokalet var meget mørkt og lugtede af røgelsespinde og stærke duftlys. Hun spurgte om hun måtte lege med mit bagerste hul og det sagde jeg ja til, men det gjorde sgu ondt :o da jeg så havde ved selvhjælp fået vennen stiv bag jeg hende ligge sig på ryggen, og igen her kom hånden rundt om vennen, jeg er ikke kæmpe stor bare normal str så det var ikke pga. Det hun gjorde, jeg bad hende pænt fjerne hånden hvilket hun gjorde uden bøvl og jeg gjorde det færdigt, 1200kr for noget der ikke er værd at skrive om. Kan ikke anbefales på nogen måde. Kender i det at man stadig kan dufte hende, ikke en duft der er af honning som andre piger. http://side6.dk/resultatside/?q=kamilla havde kontaktet et par andre piger inden uden held og var lidt liderlig, så jeg tog chancen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Billederne er ikke så gamle som du antyder, men de er ca. fem år gamle. Jeg har mødt hende flere gange og man kan i hvert fald ikke sige at hun bare skal have det overstået lige som polakkerne.

Hun er i øvrigt ikke mexikansk, selv om hun skriver det. Kender hende rimelig godt. Hun tillader i øvrigt at man kommer i munden på hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
cooperdk skrev, for 5 minutter siden:

Billederne er ikke så gamle som du antyder, men de er ca. fem år gamle. Jeg har mødt hende flere gange og man kan i hvert fald ikke sige at hun bare skal have det overstået lige som polakkerne.

Hun er i øvrigt ikke mexikansk, selv om hun skriver det. Kender hende rimelig godt. Hun tillader i øvrigt at man kommer i munden på hende.

Skriver jo også 5-10 år, skulle være gået, men hendes billeder tiltalte mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er præcis som klinicfuckers skriver, hun har forandret sig en del i forhold til billederne. Og lysten til det virker ikke som om den er der. Det er noget som skal overståes. Rummet er bestemt heller ikke lækkert. I det hele taget er det en dårlig oplevelse som vi alle har prøvet engang imellem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu