Hop til indhold
HenrikP

Endnu et besøg hos Malle1980

Recommended Posts

Var på mit andet besøg hos Malle1980 for en måneds tid siden. Lige som sidst havde jeg bestilt en 2 timers behandling. Jeg blev igen mødt af en glad og varm smilende Malle da døren blev åbnet. Jeg fik igen denne dejlige fornemmelse af at være ønsket og at komme til at sted og en person der virkelig interesserer sig for en. Malle var smilende og varm som sidst, og kunne huske hvad vi havde talt om etc. 

Igen var det en meget rar, afslappet, varm og hyggelig atmosfære. Snakken går let med Malle mens hun masserer og "bygger op" :-) mens man ligger på den opvarmede briks. 

Ligesom første gang er det ikke bare 2-3 hurtige ryk, lidt tryggen på ryggen og så videre. Jeg fik igen en god dybende gående massage af ryg, balder og ben, samt en fanatisk pirrende sensuel "byggen op" undervejs :-)  Malle har nogle dejlige bløde følsomme hænder ;-) en 2 timers er med fransk hvilket er helt fantastisk, der afsluttes ikke i munden, hvilket er helt fint, oplevelen er fantastisk :D

Vil virkelig anbefale et besøg hos Malle 1980, jeg har kun prøvet 2 timers behandlinger og syntes de er fantastiske, hun kan virkelig gå i dybden og har tid til det hele. 

En opfordring skal dog lyde til at i læser hendes profil og hvad hun tilbyder og ikke tilbyder, behandle hende med respekt.

https://www.eroguide.dk/profile/malle1980/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Det er nok lidt lissom at nogle piger har svært ved at runde de 29...:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Tatra Det er længe siden jeg var 29....;-). 

Men jeg kan sige med 100% sikkerhed at jeg endnu har tilgode at opleve gæster som besøger mig for anden gang....flere gange :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Trinetease skrev, Lige nu:

@Tatra Det er længe siden jeg var 29....;-). 

Men jeg kan sige med 100% sikkerhed at jeg endnu har tilgode at opleve gæster som besøger mig for anden gang....flere gange :-) 

Nu var det heller ikke møntet på dig - beklager hvis jeg var kluntet - men for at holde antallet nede er det meget praktisk at at kunne anden gang flere gange...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...