Hop til indhold

Recommended Posts

Hvordan finder man en domina som virkelig har forstand på det, og kan lære en ung fyr som aldrig har prøvet det før? Helst i Nordjyllands området men vis det skulle vise jeg at være helt umuligt kan alt lades og gøre. Alt hjælp er værdisat 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv at se her:

smporten.dk

Der finder du flere dygtige dominaer. 

Men jeg tror det bliver svært i Nordjylland, jeg har selv uden held forsøgt. 

Har du spørgsmål må du gerne sende en pm

Held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, den 17/7/2017 at 06:09:

Prøv at se her:

smporten.dk

Der finder du flere dygtige dominaer. 

Men jeg tror det bliver svært i Nordjylland, jeg har selv uden held forsøgt. 

Har du spørgsmål må du gerne sende en pm

Held og lykke

De er ALT for dyre derinde. Og en domina er jo et vidt begreb. Hvad er det, du efterlyser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ottoeretnæsehorn skrev, den 20/7/2017 at 13:37:

De er ALT for dyre derinde. Og en domina er jo et vidt begreb. Hvad er det, du efterlyser?

Enig dominaer er dyre. Men hvor og hvem finder du med samme dygtighed og lokaler til en knap så dyr pris som de dominaer der er på smporten?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Royal skrev, den 17/7/2017 at 01:41:

Hvordan finder man en domina som virkelig har forstand på det, og kan lære en ung fyr som aldrig har prøvet det før? Helst i Nordjyllands området men vis det skulle vise jeg at være helt umuligt kan alt lades og gøre. Alt hjælp er værdisat 

Jeg ved ikke hvor langt ned i Jylland at Nordjylland går. Men Domina S åbnderdit eget sted i Randers i går torsdag. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Jeg har mere end 35 års erfaring med dominaer, og jeg kan kun sige at dem der har et fast sted at være, er dem der gerne vil have at du kommer tilbage, og derfor giver den bedste seance. 

 

Der findes efterhånden en del udenlandske såkaldte dominaer, som annoncerer  med endog meget lave priser . Her skal man være opmærksom på at mange af dem kan tjene, hvad der svarer til en månedsløn i deres hjemland på bare en enkelt dag . De er for det meste ligegalde med dit behov, de skal bare have nogle penge i kassen, og så, i bedste fald hjem igen til familen i Rumænien, Ungarn eller hvor de kommer fra . I værste fald er der tale om "traffiking" og så lavt ville jeg ikke synke for at få opfyldt et behov - så hellere vente til pengene er der .  Mange  udlandske piger har ofte  lokaliteter i huse som ikke en gang Låsby-Svendsen ville leje ud . 

Jeg kender en del danske dominaer, dog kun i storkøbenhavn, der måske nok koster, men i min verden gør deres bedste for at servicere deres klienter, og gøre dem glade så de vender tilbage. At deres udstyr, og lokaliteter samtidig er topklasse, gør jo kun at deres service koster . 

Jeg ved godt jyder er nærige, men nogen gange må man betale hvad tingene koster .

 

 

 

 

Redigeret af Brøndby

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved godt jyder er nærige, men nogen gange må man betale hvad tingene koster .

 

hov hov det er da generalisering så det basker... så er kjøvenhavnere jo bare trælse personer.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, den ‎12‎-‎08‎-‎2017 at 17:49:

Og er der for langt til København, er der jo en mulighed i Odense

 Kan kun anbefale dette link , meget lydhør, open minded, playfull og super sted. Gør dig selv den tjeneste,  besøg Ilona mindst en gang, så skal hun nok sørge for, at du kommer igen:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...