Hop til indhold
BJ&J*

Isabella Sunshine

Recommended Posts

Hey

Vist på tide med en anmeldelse fra min side, men den bliver hurtig og præcis.

Var for små to uger siden så utrolig liderlig. Surfede ind på annoncelight og fandt hurtig Isabella i Vejle(https://annoncelight.dk/showad/209604). Har besøgt hende en enkelt gang før for 4-5 år siden. Hun er vel i starten af 40'erne og holder sig utrolig godt. Lille petit sag med et par gode gyngende(og hængende) babser og en lækker lille røv.

Kontaktede hende på sms og fik inden for 10 min arrangeret en time hos hende.

Kom på aftale tidspunkt og som det første fik jeg et fantastisk lækkert bj. Derefter slikkede jeg hende og med lidt hjælp af et par fingre kom hun. Så var det tid til at lillemand skulle indenfor. Hun vendte sig om på alle fire og tog hende hårdt bagfra. Et par ordentlige klask i den lille stramme bagdel var hun helt med på. Der gik ikke længe før jeg ikke kunne holde min orgasme inde længere og kom.

Efter lidt smalltalk bad hun mig vaske min pik og så fik den ellers en tur mere. Denne gang lagde hun sig ovenpå mig og slikkede igen det bedste jeg har lært. Kom også forbi hendes dejlige lille stjerne og fik gravet tungen godt derop, men da jeg efter lidt tid prøvede med fingeren trak hun sig. Så stoppede jeg den leg igen. Men hun red mig et stykke tid og derefter afsluttede jeg igen bagfra.

Alt i alt et super lækkert møde med en dejlig lige til pige:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...