Hop til indhold
Guest Fynfyr86

GB debutant..

Recommended Posts

Guest Fynfyr86

Halløj.. hvis i kender en som kender en der kan stable et seriøst GB på benene modtager jeg gerne en PB, jeg kender ensmask liderlig tøs der er meget klar!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 23 minutter siden:

Halløj.. hvis i kender en som kender en der kan stable et seriøst GB på benene modtager jeg gerne en PB, jeg kender ensmask liderlig tøs der er meget klar!

Har hun store bryster? ;-):-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
22 cm and thick skrev, den 16/7/2017 at 20:25:

Har hun store bryster? ;-):-) 

Haha! Jep! Lige noget for dig, og hun snakker jo dansk.. og tvilvler på hun brokker sig over din størrelse!(pikken)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
Badboyfyn skrev, den 17/7/2017 at 01:31:

Vil da gerne hører lidt mere info på hende :) 

Det er den kære snuskepige fra Assens.. hun kan ikke få nok! 27 år 163 høj brunette 85 kg.. 85 i bryster.. hvad mere kan man ønske sig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 13 timer siden:

Det er den kære snuskepige fra Assens.. hun kan ikke få nok! 27 år 163 høj brunette 85 kg.. 85 i bryster.. hvad mere kan man ønske sig?

Godt du skrev hvem det er. Tror simpelt hen det er de færreste der allerede havde gættet det..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 13 timer siden:

Haha! Jep! Lige noget for dig, og hun snakker jo dansk.. og tvilvler på hun brokker sig over din størrelse!(pikken)

Vil have det gratis så....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...