Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Hvem vinder

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

I dag er der bold på Brøndby stadion. Brøndby med FC Midtjylland, naturligvis holder jeg med Brøndby, (man er jo fra Vestegnen) men hvem tror du vinder :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besluttet mig for en gang fodmassage (evt.m.m.) hvis Brøndby vinder.

Hvis Brøndby ikke vinder skal jeg spille minigolf med min yndlingsmassøse. Jeg har bolden og køllen, hun har hullet.

Redigeret af Default User

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Alkoholikeren:)

- ja hvem vinder mon?? - jeg er fuldstændig ligeglad!?!?  - -  bare pigerne vinder i aften?!?!?

Ja, - vores egne danske Lyse Nordiske Isdronninger - vores kvindefodbold landshold skal spille mod Belgien i UEFA EM

Selvom jeg tidligt i livet selv spillede håndbold, er min interesse for sport generelt næsten forsvundet, - - - undtagen når vores egne piger i de mange sportsgrene fighter rundt omkring i verden og viser Dannebrog. 

Jeg synes det er så skønt og dejligt at se de mange lyse smækker lækre tøser når de rigtig går til den.

Trods vores liden størrelse på kun 5.5mill gør vi det sportslig rigtig meget godt også ude på resten af kloden

Det er på DR1 kl 20.30

Mange hilsen      -     og god fornøjelse hvad det så end bliver  K eller M

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 56 minutter siden:

Jeg har besluttet mig for en gang fodmassage (evt.m.m.) hvis Brøndby vinder.

Hvis Brøndby ikke vinder skal jeg spille minigolf med min yndlingsmassøse. Jeg har bolden og køllen, hun har hullet.

:):):)

- - - Jeg har bolden og køllen, hun har hullet. :P

Jeg kender intet til golf!!   -   men er der ikke noget med : "Hole in one"  ?

 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 45 minutter siden:

:):):)

- - - Jeg har bolden og køllen, hun har hullet. :P

Jeg kender intet til golf!!   -   men er der ikke noget med : "Hole in one"  ?

næh, jeg tror mere, at det er one in two holes :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Default User skrev, for 4 timer siden:

Jeg har besluttet mig for en gang fodmassage (evt.m.m.) hvis Brøndby vinder.

Hvis Brøndby ikke vinder skal jeg spille minigolf med min yndlingsmassøse. Jeg har bolden og køllen, hun har hullet.

Så blev det fodmassage, gir du en anmeldelse...Brøndby tæmmede ulvene med 4/0 

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Nyder livet skrev, for 4 timer siden:

Kære Alkoholikeren:)

- ja hvem vinder mon?? - jeg er fuldstændig ligeglad!?!?  - -  bare pigerne vinder i aften?!?!?

Ja, - vores egne danske Lyse Nordiske Isdronninger - vores kvindefodbold landshold skal spille mod Belgien i UEFA EM

Selvom jeg tidligt i livet selv spillede håndbold, er min interesse for sport generelt næsten forsvundet, - - - undtagen når vores egne piger i de mange sportsgrene fighter rundt omkring i verden og viser Dannebrog. 

Jeg synes det er så skønt og dejligt at se de mange lyse smækker lækre tøser når de rigtig går til den.

Trods vores liden størrelse på kun 5.5mill gør vi det sportslig rigtig meget godt også ude på resten af kloden

Det er på DR1 kl 20.30

Mange hilsen      -     og god fornøjelse hvad det så end bliver  K eller M

Nyder livet

Jamen naturligvis skal jeg da se damehold, og hvem husker ikke håndboldpigerne i primo 90 og frem...Anne Dorthe Tanderup, Josephine Turrey o.s.v....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 1 time siden:

Så blev det fodmassage, gir du en anmeldelse...Brøndby tæmmede ulvene med 4/0 

Det var en fin kamp. Fodmassagen bliver  en anden dag, når naboen er på aftenvagt og hans Thai kone har tid.

Redigeret af Default User

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 5 timer siden:

næh, jeg tror mere, at det er one in two holes :P

 

En amerikansk diplomat var i Afrika, men udstationeringen var ved at være slut.

Han mente at have fortjent en afskedstur med en af de dejlige sorte piger på stedet, og det gik vildt for sig.

Lige ved klimaks, mens han fyrede den af dybt inde i hende, skreg hun ”Unga, unga, unga, unga,” så det kunne høres over det meste af byen.

Vor diplomat var derfor ret stolt af sine evner i sengen, da han sad i flyet hjem til udenrigsministeriet i Washington, hvor han hurtigt blev bedt om at tage sig af en gæstende VIP fra landet, som han netop havde forladt.

Han inviterede den fine gæst med i sin golfklub, hvor det lykkedes den sorte mand at lave det eftertragtede hole-in-one.

”Unga, unga, unga, unga,” skreg vor hovedperson i samme toneleje som den søde negerpige for at vise sin påskønnelse på gæstens lokale sprog.

Den sorte VIP blev grøn i ansigtet af arrigskab (kan I se det for jer?) og brølede over hele golfbanen:

”Hvad mener De med det????? Hvad mener De med, at det er det forkerte hul???????????”

 

Redigeret af 2300AM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, den 16. jul. 2017 at 17:29:

Kære Alkoholikeren:)

- ja hvem vinder mon?? - jeg er fuldstændig ligeglad!?!?  - -  bare pigerne vinder i aften?!?!?

Ja, - vores egne danske Lyse Nordiske Isdronninger - vores kvindefodbold landshold skal spille mod Belgien i UEFA EM

Selvom jeg tidligt i livet selv spillede håndbold, er min interesse for sport generelt næsten forsvundet, - - - undtagen når vores egne piger i de mange sportsgrene fighter rundt omkring i verden og viser Dannebrog. 

Jeg synes det er så skønt og dejligt at se de mange lyse smækker lækre tøser når de rigtig går til den.

Trods vores liden størrelse på kun 5.5mill gør vi det sportslig rigtig meget godt også ude på resten af kloden

Det er på DR1 kl 20.30

Mange hilsen      -     og god fornøjelse hvad det så end bliver  K eller M

Nyder livet

De spiller fantastisk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...