Hop til indhold

Marlene i Middelfart?

Featured Replies

Skrevet

Har nogen erfaringer med denne pige: https://annoncelight.dk/showad/231599?

Hun har et tiltalende naturligt look på billederne, og måske skulle man bare kaste sig ud i det og prøve. Der ser nemlig ikke ud til at være nogen anmeldelser her på EG.

• 1 month later...
Skrevet

Besøgte hende for et stykke tid siden hvilket ikke var en succes.

Havde aftalt en tid med hendes telefonpige (hun var rigtig sød og dansk) dagen før og bekræftede den på dagen.

Tog køreturen på en time men blev afvist i døren af Marlene,  da hun fortalte at hun ikke havde det godt. Jeg ringede derefter til telefonpigen og fortalte hvad der var sket.

Hun undskyldte og bad mig vente et øjeblik mens hun fandt ud af hvad der foregik. 

Svarede senere tilbage at hun var virkelig ked af at jeg havde kørt forgæves og gav mig en forklaring. 

Konklusion er at jeg måtte køre hjem uden at have prøvet. Det virker dog professionelt nok, tror bare ikke jeg tør tage turen igen. Glæder mig til at høre om oplevelsen hvis du tager afsted. 

• 2 months later...
Skrevet

Sjovt nu er hu 31 for 2-3 måneder siden var hun 19, man bliver godt nok hurtig gammel i denne branche

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.