Hop til indhold

Recommended Posts

Kommer lige hjem fra en tur i Randers og har for 1.gang besøgt "Randers sommertilbud"

Fantastisk massage, nok den bedste massage jeg har fået til dato og jo jeg har prøvet en del stader.

Det frække fejlede bestemt heller ikke noget, dejlig oplevelse.

Efter min smag en flot pige, nok ikke så ung som jeg tænkte da jeg læste annoncen, men fast krop, ikke så høj vil gætte på midt i 30'erne.

Prisen er som andre steder i Randers.

https://annoncelight.dk/showad/231176 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prisen er som skrevet, som andre steder, billederne er gode nok, de ligner i hvert fald pigen godt, superfransk ved jeg ikke, bad ikke om det

Del dette indlæg


Link til indlæg
hotred skrev, den 16/7/2017 at 13:51:

Kommer lige hjem fra en tur i Randers og har for 1.gang besøgt "Randers sommertilbud"

Fantastisk massage, nok den bedste massage jeg har fået til dato og jo jeg har prøvet en del stader.

Det frække fejlede bestemt heller ikke noget, dejlig oplevelse.

Efter min smag en flot pige, nok ikke så ung som jeg tænkte da jeg læste annoncen, men fast krop, ikke så høj vil gætte på midt i 30'erne.

Prisen er som andre steder i Randers.

https://annoncelight.dk/showad/231176 

Hvori består sommertilbudet hvis priserne er standart for Randers?

Del dette indlæg


Link til indlæg
White hunter skrev, for 49 minutter siden:

Lyder som et dyrt tilbud ;-) 

Overvejede selv at benytte tilbuddet men 800 for massage + handjob er meget dyrt. I Århus koster det 400-500kr for det samme og massage i 20-30min..

Er det virkelig sædvanlige Randers priser eller bliver Hotred bare snydt gang på gang?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter

Min erfaring er at der ikke er forskel på priserne i Randers og Århus, der er piger begge steder der beder om tårnhøje priser, men det kan fås til normal pris FP 1 time=  1000 kr i begge byer. 

White hunter 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sommertilbud Randers 200,-

Har aldrig følt mig så snydt, ringede på grund af den gode anmeldelse af stedet og annoncen, blev modtaget af pigen der egentlig var meget sød og fortalte jeg godt kunne tænke mig lidt Tantra og b2b, og vi aftalte 30 min for 500,-. Da hun efter 15 min oliepjaskeri begyndte på den mere intime massage, ville hun have 300,- mere for handjob, da jeg forsøgte at forklare at det mente jeg at have betalt for, i henhold til det normale pris nevau i byen, fik jeg ca 10 min mere plaskeri og blev spurgt om jeg ønske et glas vand, pigen havde trusser på under hele massagen og der måtte ikke røres under trussen. Nok de dårligste 500,- jeg har betalt.Gik efterfølgende ned til Kat og fik en times god massage og fuldpakke til 800,-

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej hold nu op. Som jeg også skriver i min anmeldelse, så er hun ikke rigtig noget værd, folangte 1800 til at starte med, og endte på 1000 for en halvhjertet fuld pakke.. eneste fordel er at hun holder døgnåbent.. 

ellers tror jeg faktisk alle andre steder i byen gør det bedre og billigere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

UPS! Der havde jeg nok nær brændt nallerne. Har luret lidt på annoncen, men ikke gjort noget ved det. Heldigt åbenbart. Skal hen til Dao i Vestergade i morgen hos Amy. Så må jeg jo se. Telefonmutter, som er en mand, har lovprist hende og vil gerne have en melding retur. Det får han så  på godt og ondt. ;-) Et løfte er et løfte! Hehe.Og så må jeg jo sidde på hænderne resten af måneden og suge krummer ud af køleskabet, bare fordi det forkerte ho'de bestemmer farten! Hrm. Nåh, så galt er det vist ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...