Hop til indhold
GBFyn

SOMMER GB PÅ MIDTFYN TORSDAG 20/7 - NYT OPSLAG!!!

Recommended Posts

GENOPSLAG AF TIDLIGERE PGA NY PRIS!!!!

Naboens frækkeste datter som GB-debutant - torsdag den 20/7 kl. 13.00 - kl. 15.00

Maria er en super smuk og fræk 21 årig pige. Hun er 168 cm høj, vejer 67 kg. med lækre kvindelige former og helt uimodståelige 75D bryster!! Hun er selvfølgelig helt glat, velduftende og indbydende.

 

Hun er som nævnt GB-debutant, så anal tilbydes ikke, men ellers er hun klar på alt. Alt sex er naturligvis med kondom, men hun sutter meget gerne uden og man må gerne komme i munden på hende, og hun sluger!! Og ellers er hun vild med at I sprøjter på hendes D-skål J

 

Derudover nyder hun at blive slikket, og håber, at der er nogle, som vil varme hende godt og grundigt op med intensiv tungeleg. Lidt blid dominans og et lille klaps i numsen siger hun heller ikke nej til.

 

”Det tager nok kun 5 min. som de siger i Fakta”, men Maria er klar i to timer og hun håber, at alle vil tage rigtig mange frække ture med hende.

Vi har lavet en særdeles attraktiv enhedspris for begge timer: Kun 1.400 kr.!!

 

Vi forventer, at du er velsoigneret og har almindelig pli og respekt for både Maria og de øvrige mænd, som deltager, således at GB’et kan afvikles i en fræk og behagelig stemning.

 

Tilmelding senest den 18. juli. Vi ser meget gerne, at du skriver lidt om dig selv, såsom din alder, højde, vægt, kropsbygning og erfaring.

 

For yderligere oplysninger og tilmelding: [email protected]

 

Bemærk!! Vi er yderst seriøse omkring dette og beder også om, at I er det. Tanken om et GB er fræk og kan tænde næsten alle - men hvis du alligevel ikke har modet til at deltage, så lad venligst være med at spilde vores tid.

Maria.png

Maria1.png

Maria2.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tantra Anders

Godt man ikke havde taget fri og planlagt en tur Til Fyn :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lille forklaring til det aflyste GB:

Der var ni mænd, der havde tilmeldt sig. Alle havde ved tilmelding får besked på, at adresse og praktiske oplysninger ville blive mailet rundt tirsdag d. 18/7 om aftenen. I den mail ville de samtidig blive bedt om at bekræfte deres tilmelding

Ud af de ni mænd, så fik vi kun bekræftet tilmelding tilbage fra to!! To andre meldte afbud og så var der fem, som vi ikke hørte fra - og som i skrivende stund stadig ikke har reageret på vores mails.

To deltagere til et GB, hvor pigen (Maria) både har lang transporttid og omkostninger herved, er ikke noget reelt grundlag for at afholde et GB.

Derfor aflyste vi og det blev naturligvis mailet rundt til de oprindelig tilmeldte og derudover skrevet i denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tantra Anders
GBFyn skrev, for 6 timer siden:

En lille forklaring til det aflyste GB:

Der var ni mænd, der havde tilmeldt sig. Alle havde ved tilmelding får besked på, at adresse og praktiske oplysninger ville blive mailet rundt tirsdag d. 18/7 om aftenen. I den mail ville de samtidig blive bedt om at bekræfte deres tilmelding

Ud af de ni mænd, så fik vi kun bekræftet tilmelding tilbage fra to!! To andre meldte afbud og så var der fem, som vi ikke hørte fra - og som i skrivende stund stadig ikke har reageret på vores mails.

To deltagere til et GB, hvor pigen (Maria) både har lang transporttid og omkostninger herved, er ikke noget reelt grundlag for at afholde et GB.

Derfor aflyste vi og det blev naturligvis mailet rundt til de oprindelig tilmeldte og derudover skrevet i denne tråd.

Nederen - tag og tag et depositum ved tilmelding - der er så mange useriøse mænd derude. 

Personligt synes jeg lidt den hænger på planlægger og hvis i vil vise seriøsitet så synes jeg der bør gennemføres med mindre der er tager forbehold osv og tidspunkt hvor det meldes ud om det er go eller no go :) 

de to der havde planlagt at komme og var seriøse har jo også brugt lang tid på at få det hele til at gå op 

Og når der er gennemført et eller to gbs med succes kan du sagtens får depositum og så er problemerne ovre 

jeg betaler meget gerne depositum til rescue kg (pg tidligere miss hell) og de andre seriøse planlæggere herinde 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tantra Anders skrev, for 58 minutter siden:

Nederen - tag og tag et depositum ved tilmelding - der er så mange useriøse mænd derude. 

Personligt ser jeg det som et plus, når anerkendte arrangører tager et depositum ved tilmelding. Jeg gider ikke at planlægge efter noget, som risikerer at blive aflyst fordi 80% af de andre tilmeldte er useriøse.

Redigeret af KnaldeBriks

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Tantra Anders Jeg er da helt enige i, at de to, som havde bekræftet deres tilmelding, har udvist seriøsitet. Men de har jo også forventet, at skulle deltage i et GB. Og to mænd og en pige har jo intet med et GB at gøre - det er en trekant. Og det var ligesom ikke det, som vi forsøgte at arrangere.

At du på den baggrund opfatter mig som en useriøs planlægger, står jeg lidt uforstående overfor. Det siger vel sig selv, at et GB ikke kan gennemføres, når antallet kun er til en trekant. Så ville jeg jo være ud i falsk markedsføring.

Jeg har flere GB planlagt i de kommende uger/måneder - og det er sandsynligt, at jeg ændrer på proceduren og depositum er bestemt med i overvejelserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@KnaldeBriks Jeg kan sagtens forstå din holdning, men selvom man tager depositum, så er det jo ingen garanti for, at det ikke ender med at blive aflyst. Det er jo ikke sikkert, at der er nok, som vitterlig betaler det depositum, og så rammer det jo alligevel de seriøse, som har betalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tantra Anders
GBFyn skrev, for 12 timer siden:

 

GBFyn skrev, for 12 timer siden:

@Tantra Anders Jeg er da helt enige i, at de to, som havde bekræftet deres tilmelding, har udvist seriøsitet. Men de har jo også forventet, at skulle deltage i et GB. Og to mænd og en pige har jo intet med et GB at gøre - det er en trekant. Og det var ligesom ikke det, som vi forsøgte at arrangere.

At du på den baggrund opfatter mig som en useriøs planlægger, står jeg lidt uforstående overfor. Det siger vel sig selv, at et GB ikke kan gennemføres, når antallet kun er til en trekant. Så ville jeg jo være ud i falsk markedsføring.

Jeg har flere GB planlagt i de kommende uger/måneder - og det er sandsynligt, at jeg ændrer på proceduren og depositum er bestemt med i overvejelserne.

Jeg mener ikke du er useriøs og det var ikke det jeg forsøgte at skrive så undskyld hvis jeg ikke har skrevet det præcist nok.

jeg mener bare at der skulle have været en dialog med de to inden aflysningen - og det har jeg selvfølgeligt ikke styr på om der var så undskyld for det :)

det jeg mente med depositum er blot at hvis der skal tages depositum så skal folk vide hvem man er - og måske ved folk allerede det og du har fået anmeldelse - det har jeg ikke tjekket - men igen jeg mente at det er en mulighed at gennemføre et par gb'S for enhver pris for at få et navn og så kan du tage depositum og så møder folk jo op - fordi de ikke tilmelder sig før de ved de kan komme 

god vind :) vi har jo brug for folk som dig der laver gb's 

Redigeret af Tantra Anders

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Tantra Anders Det er helt okay - jeg har så bare fejlfortolket dit indlæg.

Jeg havde ingen kommunikation med de to tilmeldte inden vi besluttede af aflyse. Og det skyldes, at selvom de havde sagt, at det var okay, at der kun var de to mænd, så var det stadig ikke interessant for Maria. Det var ikke den oplevelse, som hun havde ønske, og der var heller ikke den økonomi i det, som kunne retfærdiggøre hendes omkostninger. Efterfølgende har jeg skrevet en del med den ene, og han havde fuld forståelse for, at det på aflyst.

Jeg tror såmænd ikke, at jeg har noget "navn" - jeg har kun lavet to offentlige GB'er - så det er da muligt, at ingen vil tiltro, at sende et depositum til mig. Nu må jeg se, hvordan jeg vælger at gøre det ved de kommende GB'er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en skam, at der går så meget "hat og briller" i det, når nogen prøver at arrangere gangbang på Fyn.

Vi har i tidens løb set flere eksempler på aflyste arrangementer herinde.

Jeg kan ikke komme med nogen genial løsning på problemet.

Fakta er, at der vil altid være en del, der af mig uforklarlige grunde melder sig til, men som så ikke dukker op alligevel.

Måske mangler de det sidste mod.

Måske er der andre årsager.

Måske tager de modet til sig med den fjerde tilmelding, efter de tre første har ført til ingenting.

Sådan kunne man måske også se på det.

Omvendt kunne man også appellere til arrangørerne om at vise stålfasthed.

Hvis de sagde: "Vi gennemfører uanset hvor mange, der tilmelder sig", så vidste man at det var folk, der mente det seriøst.

Og så vidste man, at man kunne regne med dem, næste gang der var en annonce.

Som det er nu, så er man meget skeptisk hver gang man ser en annonce, fordi man tænker, at der er nok 70-80 % chance for, at det bliver aflyst af den ene eller den anden grund.

Når det er sagt, så skal det dog siges, at jeg inden for de sidste to år har deltaget i en halv snes privat arrangerede gangbangs på Fyn, så det lykkedes nogle gange.

Ved de fleste arrangementer har vi været fem-seks mænd. Nogle gange lidt mindre. Andre gange lidt flere.

Måske er det hele pakken, der skal passe sammen. Pris, tidspunkt, afstand, pigens alder, om hun sluger eller kun sutter pik med kondom på.

Hvis ikke alle de faktorer går op, så kan det være svært at få mange tilmeldinger.

Jeg har såmænd ikke noget imod at betale depositum, men omvendt sætter jeg pris på den relative anonymitet, der er i, at man bare kan dukke op et sted, og så foregår der et eller andet frækt.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@TommyHansen Jeg vil meget gerne være den arrangør, er siger "Vi gennemfører uanset hvor mange, der tilmelder sig" - og jeg har faktisk også gjort det ved et i juni måned. Men problemet er jo, at få pigen/kvinden med på den aftale. Hun gør jo dette i en eller anden kombination af lyst og økonomi. Og hvis der kun kommer en eller to mænd, så får hun jo hverken oplyst lysten til et GB eller den økonomi, som hun havde håbet på.

Men jeg vil bestemt tage det med, og se, om jeg kan lave den aftale med den næste pige.

Ellers tror jeg, at du har ret i mange af dine formodninger om, hvorfor folk ikke møder op, trods tilmelding. Og jeg er også enig i, at det er hele pakken, der skal passe sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...