Hop til indhold
david a

Artemis, okay så er det prøvet

Recommended Posts

Fik muligheden for at komme på Artemis, og det skulle prøves, da jeg alligevel skulle overnatte i Berlin.

Og efter 2 gange i fuldskab at blevet snøret af 2 gade piger i Budapest. Er det da rart med noget sikkert.

Jeg brugte 2 timer, på stedet, og var kun på rum en gang. Skulle lige i stemning i første omgang. Valget faldt til slut på en pige fra Cuba, som gav et fantastisk bj. Som afslutte den aften. Var smadret da jeg kom.

Her er så hvor jeg kommer til at træde nogen over tæerne. Jeg vil godt tage på Artemis igen, hvis jeg af andre årsager er i Berlin. Men den er i min bog ikke bedre end Harmony i Hamborg. Så næste gang lysten den melder sig, så tager jeg kører turen.

D A

Ps bj var fransk

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
david a skrev, den 16/7/2017 at 01:22:

Men den er i min bog ikke bedre end Harmony i Hamborg.

Nu var du der kun i 2 timer og noget smadret da du kom, kun på rum en enkelt gang - jeg synes det er en noget tynd bagrund at udtale sig på - men personligt og af afstandsmæssige grunde foretrækker jeg også Harmony med den mere intime og rolige stemning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...