Hop til indhold
Guest GormDenGamle

Maria@

Recommended Posts

Guest allo-allo

Jeg har haft fantastiske oplevelser med Maria. I New York, på Østerbro, hos Cassiopeia, på Gran Canaria, i Budapest, på Christianshavn, i Barcelona, på Fyn, i Moscow, påå Bali, i Hedensted, på Smuk Fest, i mine drømme, på et badeværelse i Rødby, til et afterparty efter en koncert med TV 2 og Steffen Brandt, i Værløse, på Amager og på Islands Brygge...

...de hed allesammen Maria og havde store bryster, små bryster, kysseklare læber, læderbukser, strutskørter, latex og venuskostume, der dækkede og dækkede ikke... deres hofter og kurver og bryster og kusser og balder og... you name it.

de var smukke og dejlige og vi skred hånd i hånd ned ad Vestergade, Strøget, Ramblaen og Piccadelkey med et eneste mål for øjet: at elske, kneppe, knalde og fucke til vores hjerner og hjerter ikke kunne mere. Og vi tænkte aldrig nogensinde over det der fucking link. Til Maria. Eller Oda, eller Conni eller .... God fest. Med Maria. Eller hvem du knepper med i aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GormDenGamle

Wow du gør dig meget umage for at virke stupid. Har du det ok? Jeg skriver ikke Maria, men Maria@ som er en bruger på SD. Er du virkelig så dum at du ikke fangede den? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GormDenGamle skrev, for 53 minutter siden:

Wow du gør dig meget umage for at virke stupid. Har du det ok? Jeg skriver ikke Maria, men Maria@ som er en bruger på SD. Er du virkelig så dum at du ikke fangede den? 

Nææ men du er da åbenbart virkelig så dum at du ikke kan finde ud af at vedlægge et link, som du måske hvis du kiggede efter var normalt herinde, så folk ikke skulle gætte sig frem til hvem i alverden du fabler om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 9 timer siden:

Nææ men du er da åbenbart virkelig så dum at du ikke kan finde ud af at vedlægge et link, som du måske hvis du kiggede efter var normalt herinde, så folk ikke skulle gætte sig frem til hvem i alverden du fabler om. 

Det kan godt være det er normalt at vedhæfte link, men hvis du bare brugte to sek på at søge på hendes navn kunne du finde hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 17 timer siden:

Jeg må da hellere hjælpe jer to tumper :-)

https://sugardaters.dk/show?alias=Maria%40

 

Smukt....kunne nu også godt selv have rodet mig derind og søgt på navnet (selv om det ikke altid virker), men det jeg henviste til var egentligt bare at "manden med det smukke sprog, som jo ser ud til at være ny herinde, måske fandt ud af at det var meget normalt man bare vedlagde et link som kunne trykkes på (som du har gjort det), så det var lettere for folk at "hjælpe" ham, selv om han da et eller andet sted ser ud til at kunne klare sig selv.   Dygtigt som ny at komme herind og føre sig frem som fuldbefaren, men måske derfor han hedder Gorm den gamle. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
knyffens skrev, for 13 timer siden:

Det kan godt være det er normalt at vedhæfte link, men hvis du bare brugte to sek på at søge på hendes navn kunne du finde hende...

..kunne nu også godt selv have rodet mig derind og søgt på navnet (selv om det ikke altid virker), men det er da trods alt Gorm den gamle der søger om hjælp herinde vedr Maria@, så burde jo være ham der vedlagde et link til folk for at gøre det lettere at hjælpe ham, men han er jo så åbenbart af den støbning at vi selv må ind og søge osv. så det jeg henviste til var egentligt bare at "manden med det smukke sprog, som jo ser ud til at være ny herinde, måske fandt ud af at det var meget normalt man bare vedlagde et link som kunne trykkes på, så det var lettere for folk at "hjælpe" ham, selv om han da et eller andet sted ser ud til at kunne klare sig selv.   Dygtigt som ny at komme herind og føre sig frem som fuldbefaren, men måske derfor han hedder Gorm den gamle. ;-)

Redigeret af youngatheart
der var en tastefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
GormDenGamle skrev, for 13 timer siden:

Har du tabt sutten? Youngatheart, men dement i hovedet? Vi er inde på efterlysninger af Sugarbabes, tror du så ikke at det er hendes profilnavn man benytter? Er du virkelig så dum?

Hjælp dig selv næste gang. eller forsøg i det mindste på at gøre det lettere for de du søger hjælp hos. Du kunne jo også prøve at starte med at bruge et ordentligt sprog over for fol hvis det endelig var du gerne ville have hjælp

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske vi kunne tage lidt bedre imod nye brugere fremfor bare at afspore en tråd og begynde at skændes om hvordan man bør efterlyse?

Uanset at trådstarter kunne have været lidt mere konkret om hvilken pige han søgte, så poster i kun indlæg der kan bidrage konstruktivt til hans forespørgsel fra nu af!

Personfnidder osv vil blive anset som afsporing..... med hvilket man gør sig selv til kandidat til en advarsel.  

 

Redigeret af Rooster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...