Hop til indhold
Århusman

New in aarhus ! sexy and sweet

Recommended Posts

Jeg kommer lige fra et besøg hos hende... Hun holder til på Cabinn, så ikke de fede forhold eller diskrete omstændigheder... 
Første gang jeg besøger på hotel - det var lidt underligt... :D 

Ellers ikke så meget at komme efter - 100% ægte billeder, taget på værelset - videoen det samme...
Hun er satme godt skåret, og ikke helt passiv - hun vil gerne please - men meget stille af sig...

Men ABSOLUT pengene værd

Del dette indlæg


Link til indlæg
blazeplay skrev, for 2 timer siden:

kysser hun og sutter uden gummi?

Hun har skrevet til mig, at man kan tilkøbe kys for kr. 200,- men at det ikke er tungekys.

Hun har ikke svaret mig på det med superfransk, og jeg gætter på, svaret er nej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
Sødmand skrev, for 6 timer siden:

Kan man gå igennem hotellet uden at man bliver spurgt om hvad man skal der, eller kan man uset gå op til hende?:0))

Jeg har ikke besøgt denne pige, men et par gange før besøgt piger på samme hotel og det plejer slet ikke at være noget problem at gå igennem hotellet. Det er et ret stort sted, hvor mange mennesker færdes, så de kan næppe holde styr på, hvem der bor der. Man kan blot gå ind med en mine som om man bor der, og styre direkte mod elevator eller trappe som er lokaliseret nede bagved.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...