Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej.. 

Jeg har efterhånden prøvet b2b et par gange, uden at have været helt oppe og ringe. Jeg har dog ikke mistet modet og er fast besluttet på at finde pigen der kan yde en fantastisk b2b.. sex er enlig ligegyldigt! Så længe det er med afslutning og b2b ikke kun handler om hun glider op og ned af min ryg.. Der skal vendes og drejes :-D om hun er thai, dansk eller noget andet betyder heller ikke noget. Så længe hun kan sit kram. 

Jeg håber der er en der ude som har et godt fif hvor jeg skal vende næsen hen af ;-)

Obs. Gerne indenfor 10-15km fra Valby

Skrevet
MrKK skrev, for 12 minutter siden:

Hej.. 

Jeg har efterhånden prøvet b2b et par gange, uden at have været helt oppe og ringe. Jeg har dog ikke mistet modet og er fast besluttet på at finde pigen der kan yde en fantastisk b2b.. sex er enlig ligegyldigt! Så længe det er med afslutning og b2b ikke kun handler om hun glider op og ned af min ryg.. Der skal vendes og drejes :-D om hun er thai, dansk eller noget andet betyder heller ikke noget. Så længe hun kan sit kram. 

Jeg håber der er en der ude som har et godt fif hvor jeg skal vende næsen hen af ;-)

Obs. Gerne indenfor 10-15km fra Valby

Tjah, du kunne jo prøve at udforske Trine Teases nye nuru-koncept på Bjerringbrovej. Jeg har skrevet en oplevelsesberetning om søsætningen af ideen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.