MrKK 33 Skrevet 15. Juli, 2017 Hej.. Jeg har efterhånden prøvet b2b et par gange, uden at have været helt oppe og ringe. Jeg har dog ikke mistet modet og er fast besluttet på at finde pigen der kan yde en fantastisk b2b.. sex er enlig ligegyldigt! Så længe det er med afslutning og b2b ikke kun handler om hun glider op og ned af min ryg.. Der skal vendes og drejes om hun er thai, dansk eller noget andet betyder heller ikke noget. Så længe hun kan sit kram. Jeg håber der er en der ude som har et godt fif hvor jeg skal vende næsen hen af Obs. Gerne indenfor 10-15km fra Valby Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 15. Juli, 2017 MrKK skrev, for 12 minutter siden: Hej.. Jeg har efterhånden prøvet b2b et par gange, uden at have været helt oppe og ringe. Jeg har dog ikke mistet modet og er fast besluttet på at finde pigen der kan yde en fantastisk b2b.. sex er enlig ligegyldigt! Så længe det er med afslutning og b2b ikke kun handler om hun glider op og ned af min ryg.. Der skal vendes og drejes om hun er thai, dansk eller noget andet betyder heller ikke noget. Så længe hun kan sit kram. Jeg håber der er en der ude som har et godt fif hvor jeg skal vende næsen hen af Obs. Gerne indenfor 10-15km fra Valby Tjah, du kunne jo prøve at udforske Trine Teases nye nuru-koncept på Bjerringbrovej. Jeg har skrevet en oplevelsesberetning om søsætningen af ideen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg