Hop til indhold

Recommended Posts

Hej.. 

Jeg har efterhånden prøvet b2b et par gange, uden at have været helt oppe og ringe. Jeg har dog ikke mistet modet og er fast besluttet på at finde pigen der kan yde en fantastisk b2b.. sex er enlig ligegyldigt! Så længe det er med afslutning og b2b ikke kun handler om hun glider op og ned af min ryg.. Der skal vendes og drejes :-D om hun er thai, dansk eller noget andet betyder heller ikke noget. Så længe hun kan sit kram. 

Jeg håber der er en der ude som har et godt fif hvor jeg skal vende næsen hen af ;-)

Obs. Gerne indenfor 10-15km fra Valby

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrKK skrev, for 12 minutter siden:

Hej.. 

Jeg har efterhånden prøvet b2b et par gange, uden at have været helt oppe og ringe. Jeg har dog ikke mistet modet og er fast besluttet på at finde pigen der kan yde en fantastisk b2b.. sex er enlig ligegyldigt! Så længe det er med afslutning og b2b ikke kun handler om hun glider op og ned af min ryg.. Der skal vendes og drejes :-D om hun er thai, dansk eller noget andet betyder heller ikke noget. Så længe hun kan sit kram. 

Jeg håber der er en der ude som har et godt fif hvor jeg skal vende næsen hen af ;-)

Obs. Gerne indenfor 10-15km fra Valby

Tjah, du kunne jo prøve at udforske Trine Teases nye nuru-koncept på Bjerringbrovej. Jeg har skrevet en oplevelsesberetning om søsætningen af ideen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...