Hop til indhold

Recommended Posts

Iscenesat Virkelighed skrev, for 13 minutter siden:

fulde adresse og anstrenger sig, ved at skrive det bagvendt,

hmm - må være redigeret inden jeg læste anmeldelsen... Det har jeg ikke set. Og hvis det er tilfældet, så forstår jeg @ppd s røde øre...
Ellers ikke.

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 32 minutter siden:

Når man, som du, skriver kvindens fulde adresse og anstrenger sig, ved at skrive det bagvendt, så er der bare ikke rigtig meget "jeg var liderlig og tænkte mig ikke om" over det, det virker derimod ret bevidst.

Jeg tænker at det er ganske forståeligt, hvis Salma er blevet rasende over det. :D 

Det er rigtigt, jeg tænkte for meget med det forkerte hovede og jeg var i den 7. himmel da jeg skrev teksten og så må man sige at nogle ting skal man bare holde for sig selv og ikke være alt for venlig..og så glemte jeg at være diskret omkring stedet.

Salma må naturligvis selv bestemme hvor mange kunder hun vil have.

Jeg havde så ikke forventet at blive kontaktet efterfølgende og troede at man kunne slette ting når de først er skrevet..

Det kan man IKKE og så er jeg blevet så klog.

Vil for fremtiden bruge "i nærheden af eller brug Google Streetview", eller simpelt: Ring og forhør selv.

Lige nu kunne jeg krybe i et hul pga flovhed og kommer ikke til at tænke på/drømme om nøgne piger i den komme uge..

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 timer siden:

Når man, som du, skriver kvindens fulde adresse og anstrenger sig, ved at skrive det bagvendt, så er der bare ikke rigtig meget "jeg var liderlig og tænkte mig ikke om" over det, det virker derimod ret bevidst.

Jeg tænker at det er ganske forståeligt, hvis Salma er blevet rasende over det. :D 

Jeg er meget enig. Det er helt uacceptabelt at angive hendes nøjagtige adresse. Fint nok at man "i store vendinger" beskriver det område hvor en pige holder til (f.eks "i nærheden af Zoo") - men at angive en præcis adresse er ikke OK - og nok derfor det ender i al den ballade. Man skal i det hele taget være meget forsigtig med at oplyse om fortrolige informationer. Husk at diskretion er en æressag - og det gælder begge veje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 6 timer siden:

Kan det virkelig være rigtigt her på EG?

Kunne godt bruge en "How To Do liste".

Ahem, du har været medlem i over 2 år skrevet over 1.000 indlæg. Hvor langsom i optrækket har man lov at være uden at få en dummebøde? Lad nu være med at prøve at narre dig selv og andre med at du var "for hurtig". Det har intet med det at gøre. Du skrev noget som du fra dine år herinde godt ved ikke er okay. Du er ikke for hurtig, snarere tværtimod, du tænker dig bare ikke om.

mac5150 skrev, for 16 timer siden:

efter du havde været der , så var hun så lige et smut til fitness,

Du stalker en gp?

Dressmann skrev, for 3 timer siden:

synes nu ikke din anmeldelse på nogen måde kan være stødende?

Prøv at lægge mærke til:

 

redig.PNG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 16 timer siden:

Han har været lige så indiskret som du er, når du skriver mandens navn herinde. :D 

Er "Peter" ikke kendt som det mest brugte dæknavn for gp-kunder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

Prøv at lægge mærke til:

 

redig.PNG

Ja, men her fremgår det jo ikke hvad som er rettet.. kun at der er foretaget ændringer...

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten
Bebop skrev, for 1 time siden:

Er "Peter" ikke kendt som det mest brugte dæknavn for gp-kunder?

jo og han "kommer" når man ringer 88888888

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dressmann skrev, 1 time siden:

Ja, men her fremgår det jo ikke hvad som er rettet.. kun at der er foretaget ændringer...

Dressmann

Ja, men det fremgår, at en moderator har rettet - så var der nok en god grund.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 20 timer siden:

Ahem, du har været medlem i over 2 år skrevet over 1.000 indlæg. Hvor langsom i optrækket har man lov at være uden at få en dummebøde? Lad nu være med at prøve at narre dig selv og andre med at du var "for hurtig". Det har intet med det at gøre. Du skrev noget som du fra dine år herinde godt ved ikke er okay. Du er ikke for hurtig, snarere tværtimod, du tænker dig bare ikke om.

Du stalker en gp?

Prøv at lægge mærke til:

 

redig.PNG

Ja ! jeg stalker hende ! )) , jeg ligger i sovepose nede foran hendes lejlighed ;) , kom forbi så giver jeg en pølse med brød fra engangs grillen og en kold eller halv varm bajer :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man må komme tilbage på sporet?

Jeg mødtes med Salma i dag: Hun er endnu mere fantastisk end på billederne - well, bare stemmen i dørtelefonen sætter standarden - så herfra er der kun det bedste at sige. 

Beklager - men der frigives ikke yderligere detaljer herfra :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

For en i helvede hun er lækker. Jeg er utroligt glad for lave kvinder. ja ja gu er danske kvinder dejlige. ALLE kvinder er dejlige. altså fra alle lande mener jeg. Men latina og sydeuropa, det er lige mig. Er der nogen der kan fortælle om hendes kys er dybe eller tante. Jeg forguder kvinder der vil kysse. please tell me så jeg kan bruge alle de penge jeg ikke har. dyr hobby vi har. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mackan

Kan någon berätta om det är värt 200 extra för kys med heta Salma. Har tänkt att besöka henne om nån vecka. Tycker om kyssar om de är liderliga a’la Laura:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mackan skrev, for 18 minutter siden:

Kan någon berätta om det är värt 200 extra för kys med heta Salma. Har tänkt att besöka henne om nån vecka. Tycker om kyssar om de är liderliga a’la Laura:P

Jeg syntes ikke Salmas kys var sådan i særklasse, hun ville hellere lege en form for "løveshow" med mig..sådan "Grrr" "Grrr"..Tilgengæld har hun en fantastisk BLØD hud og så er hun godt skruet sammen..Ben og Bryster, talje og det hele er bare SÅ LÆKKERT og så brasiliansk!  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...