Hop til indhold

Recommended Posts

Vil lige give en lille anmeldelse af stedet, som overraskede mig meget positivt.

Var der her fredag eftermiddag/aften..pigerne(der er 2 stk) er begge fra Columbia, og rigtig søde, snakkesagelige og smilende. De er på en gård ude på landet, hvor der er pænt, ryddeligt og ganske hyggeligt.

Og billederne i EkstraBladet er helt ægte..ja, utroligt nok fuldstændig som pigerne er..INGEN fake og crap..skønt!!

Fik en halv time med den lyshårede, og hun var ganske pæn, velduftende, og super fræk og indlevende under hele akten.. Strittede med numsen, gned de store, tunge naturlige babser mod mig og min 'ven" ...og det allerbedste - i min verden- var at der var en go fin, trimmet , helt sort behåring over missen....i hvert fald tændte hun mig i den grad..

Pæn, slank, velduftende og sød..de bedste anbefalinger herfra..

De er der vist kun til på søndag

Kan ik liige finde ud af at indsætte linket fra EB..håber nogen kan hjælpe

Mvh going fishing

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var selv forbi i dag og på hende den blonde. Temmelig fin røv og ok krop og rigtig sød - og det var rigtig lækkert at tage hende i røven i doggy style. 

Hun har sidste dag i dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette bliver min første anmeldelse, så bær over med mig.

Var forbi stedet i går, Der var kun Louise. Hun har en sød stemme i telefonen, selv om hun kan være svær at forstå. Tror billederne passer meget godt. Hun er både sød og rar og en ganske køn pige (Columbianer), men når det kommer til selve agten, så er det så som så med indlevelsen. Jeg gav 800 for en halv time. Fik lidt fransk med gumme og så kunne jeg ellers knalde hende i missionærstilling. hun ville ikke slikkes, kysses eller røres alt for meget. Hun er lidt svær at kommunikere med da hun taler dårligt engelsk. Det er super synd, for hun er en rigtig sød pige, men ville jeg selv komme til bage. Helt sikkert ikke. Hvis jeg skal komme igen, så skal der altså være bare lidt glæde at spore hos pigen også.

Hun har 4 dage tilbage med i dag, så er man til en køn og meget sød pige og kan leve med hun ikke selv gør det helt store, så er hun helt klart et besøg værd. Hendes krop er super dejlig.

15 min efter sag jeg igen i bilen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...