Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Green v søerne i dag. Fik at vide at eneste ledige var en nu dame v navn Para. Massagen går over hele spektret fra ok hård til tantrisk pirring. Hun spurgte om jeg sku ha HJ allerede mens jeg lå på maven. Inden jeg blev vendt havde hun rakt ind under mig og givet lille Shiny et varmt håndtryk eller tre. Da jeg så blev vendt, spurgte hun igen. Denne gang om deres helt nye pige måtte være med og se hvordan man gav et HJ! Ja selvfølgelig svarede jeg. Så ind kom en sød pige med briller. Hun fik det hele at se, nok den bedste spiller jeg kommer til at få i dette liv. Efter HJ var der 20 minutter god sportslig massage,q så skynd jer ned til Para.

Del dette indlæg


Link til indlæg
shiny skrev, for 1 time siden:

Besøgte Green v søerne i dag. Fik at vide at eneste ledige var en nu dame v navn Para. Massagen går over hele spektret fra ok hård til tantrisk pirring. Hun spurgte om jeg sku ha HJ allerede mens jeg lå på maven. Inden jeg blev vendt havde hun rakt ind under mig og givet lille Shiny et varmt håndtryk eller tre. Da jeg så blev vendt, spurgte hun igen. Denne gang om deres helt nye pige måtte være med og se hvordan man gav et HJ! Ja selvfølgelig svarede jeg. Så ind kom en sød pige med briller. Hun fik det hele at se, nok den bedste spiller jeg kommer til at få i dette liv. Efter HJ var der 20 minutter god sportslig massage,q så skynd jer ned til Para.

Link??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan du beskrive Para..  alder, udseende osv

Hvad med hende der skulle oplæres?  Ung eller gammel og udseende. 

Green har desværre ikke billeder af de nye piger, men stedet borger for kvalitetsmassage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De har også en fb-side og en webside. Men ingen opdaterede billeder (men man kan se at nogle kvinder har linket og anmeldt dem på fb). I det mindste har de for tiden ikke billeder af uaktuelle massører på annoncen, kun indehaver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Officeguy skrev, for 20 timer siden:

Kan du beskrive Para..  alder, udseende osv

Hvad med hende der skulle oplæres?  Ung eller gammel og udseende. 

Green har desværre ikke billeder af de nye piger, men stedet borger for kvalitetsmassage.

Midt 30, høj af en thai at være, hestehale, atletisk krop, ret prominente kasser (så dem dog ikke i fri dressur). Eleven noget mindre, noget brunere, briller

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...