Hop til indhold
gadedrengen

Julya lækker sexet brasilianer i Svendborg

Recommended Posts

Havde i dag fornøjelsen af Julya. Dejlig lækker brasiliansk pige i begyndelsen af tyverne.

Pigen taler ikke dansk men er god til engelsk og også portugisisk som er hendes modersmål.

Der er gode parkeringsmulighed ved en dagligvarebutik.

Ringede op og fik en adr. på SMS, ankom forventningsfuld og fandt adr. Det viste sig at være et kompleks med mange små lejligheder. Så jeg ringede Julya op igen. Ny adr på SMS som lå tæt på men en anden adr. OK Julya stod nok i vinduet og kikkede på mig så hun kunne lade være med at svare hvis synet ikke behagede.

"People tells me I look a litle like Penelope Cruz" skriver hun. Det er rigtigt, billderne er helt sikkert af Julya.

Bestilte en ½ time til 800 kr. Desværre om jeg alt for hurtigt så jeg spurgte om 2 gange. No sagde hun 1 hour to times. How much. 1500 kr sagde hun. Så mange penge havde jeg ikke så jeg fik massage (ikke prof men ok) resten af tiden.

Julya sagde hun ville være i det sydfynske i 2 uger mere.

https://annoncelight.dk/showad/230769

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...