Hop til indhold
vordingborgfyren

nyborgvej odense

Recommended Posts

De har lige været i Odense, men der er ikke lavet anmeldelser af dem - eller hende, hvis det ikke er to. Jeg har min tvivl. Billederne tiltalte mig ikke, selvom stedet plejer at være godt...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå jeg skriver lidt her. 

Jeg bestilte tid hos den øverste af dine links. Niki tror jeg hun kaldte sig. Fik bekræftet at billederne var ægte.

Smuttede så der ind. 

Fik besked på at vente yderligere 20 min. Derefter 10 min. Derefter 5 min. 

Gik så hen til indgangen lige foran et sjak vejarbejdere og stod der blomstrede i al for lang tid uff. 

Blev lukket ind af en lille lidt kraftig sag der var yderst imødekommende. Ansigtsmæssigt lidt ala en sydamerikansk indianer. Spurgte efter Niki men fik at vide hun var 'busy'. 

Den anden var dog så sød og venlig at jeg valgte at blive fremfor at gå ud til vejarbejderne igen..... hun kaldte sig Anita.

Bestilte en halv time med mega. 

Fik vasket min nyvaskede diller også fik jeg blow og 69. Ingen fingre i missen. 

Derefter et par stillinger og det var fint. 

Afslutningen bar præg af lidt for meget hånd og kanonen blev fyret af i fri luft. Dvs der dog var så meget kraft i at hun alligevel fik ladningen i hovedet. En rigtig facial. Det var ok og hun grinte også. 

Det er så objektivt jeg kan gøre det. Håber det hjælper dig til at drage dine egne konklusioner. :)

Redigeret af NoobGPexplorer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...