sand 20 Skrevet 14. Juli, 2017 Hej er der nogle der kender link til anmedelser af Hlady Gitte eller har besøgt hende til det blide ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Klyngen Skrevet 14. Juli, 2017 Tror slet ikke hun tilbyder noget blidt. Synes hendes hjemmeside er noget mørk og dyster... Iævrigt brændte hun min i den grad af da hun var hjemhørende i Bække at jeg aldrig nogensinde vil slå vejen forbi! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 230 Skrevet 14. Juli, 2017 Har læst noget herinde om hende og det var positivt.. Der står da også hun gir blidt/ blidere former.. ? Har dog ingen erfaring med hende... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århus fyren 24 Skrevet 16. Juli, 2017 Jeg besøgte hende, da hun boede i Bække, og sjældent har jeg besøgt en kvinde, der er så passioneret omkring sit arbejde. Jeg bestilte blid dengang. Jeg var jo ikke ældre end 25 på det tidspunkt. Idag ville jeg ikke tøve med at bestille noget lidt mørkere hos hende. Hun kunne mærke jeg var nervøs, men var rigtig god til at berolige mig. Dejlig snaksagelig. Hun er i den grad værd at besøge! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3300 Skrevet 16. Juli, 2017 Her fra hende HJEMMESIDE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
s.f.s 60 Skrevet 16. Juli, 2017 Hende kan jeg anbefale - hun kan vist klare næsten alle typer - jeg har besøgt hende nogle gange i bække. Vi satte os 5-10 minutter først og afstemte forventninger inden, og så var alt bare ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1428 Skrevet 16. Juli, 2017 Har også haft et par gode oplevelser med hende inden for det blide, da hun var i Bække. Men skal love for at hun er klinget meget af hvad lyst og passion angår inden for det blide. Det er ikke pengene værd! Hvad det domina osv angår skal jeg ikke udtale mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Klyngen Skrevet 16. Juli, 2017 Ud fra hendes annonce tror jeg ikke hun tilbyder blide former udover g streng udløsning. Kunne ellers godt tænke mig at se hendes H-skåls bryster gynge i en fræk doggy... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13979 Skrevet 16. Juli, 2017 Klyngen skrev, for 13 minutter siden: Ud fra hendes annonce tror jeg ikke hun tilbyder blide former udover g streng udløsning. Kunne ellers godt tænke mig at se hendes H-skåls bryster gynge i en fræk doggy... Hun har da tidligere været frisk på det meste og jeg har haft fornøjelsen give hende orgasme en enkelt gang i missionæren, da hun optrådte i Virkelyst ved Ikast Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5181 Skrevet 17. Juli, 2017 Klyngen skrev, for 11 timer siden: Ud fra hendes annonce tror jeg ikke hun tilbyder blide former udover g streng udløsning. Kunne ellers godt tænke mig at se hendes H-skåls bryster gynge i en fræk doggy... Hvad er g steng udløsning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Klyngen Skrevet 17. Juli, 2017 G punkts udløsning.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 17. Juli, 2017 Jeg har også flere erfaringer med Gitte, men det er nu længe siden sidst. Jeg nød virkelig de trekanter hun tilbød sammen med sin veninde den gang... Men havde fornemmelsen af at hun ikke gik så meget op i min oplevelse efterhånden, så jeg holdt mig væk til sidst. Men jeg vil da gerne høre en anmeldelse der siger jeg tager fejl, for hun var både fræk og dygtig en gang... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
saccy 60 Skrevet 21. Juli, 2017 hun er med på alt, også alm sex. bare skriv en email og spørg ind til det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sand 20 Skrevet 23. April, 2018 Hej i sand skrev, den 14. juli 2017 at 14:17: Hej er der nogle der kender link til anmedelser af Hlady Gitte eller har besøgt hende til det blide ? Hej igen er der nogle der har lidt ny info om hende om hun noget at køre langt efter ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3300 Skrevet 25. April, 2018 Der ligger et par anmelderser, prøv søge funktionen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 25. April, 2018 Hvis du besøger hende så vær OBS på hendes billeder. De har været brugt mindst 6 år. Hun ser noget mere slidt ud idag. Stadig med på det meste, dog har hun en tendens til og glemme dine lyster og ønsker og gør mere hvad hun tænder på. Jeg havde udtrykt blid dominans med alm sex bagefter. Jeg kom hjem med blå mærker og kradsemærker på det meste af ryggen. Kommer der aldrig mere.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg