Hop til indhold
sand

Lady Gitte kolding

Recommended Posts

Guest Klyngen

Tror slet ikke hun tilbyder noget blidt. 

Synes hendes hjemmeside er noget mørk og dyster...

Iævrigt brændte hun min i den grad af da hun var hjemhørende i Bække at jeg aldrig nogensinde vil slå vejen forbi! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har læst noget herinde om hende og det var positivt..   

Der står da også hun gir blidt/ blidere former.. ?

Har dog ingen erfaring med hende... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende, da hun boede i Bække, og sjældent har jeg besøgt en kvinde, der er så passioneret omkring sit arbejde. Jeg bestilte blid dengang. Jeg var jo ikke ældre end 25 på det tidspunkt. Idag ville jeg ikke tøve med at bestille noget lidt mørkere hos hende. Hun kunne mærke jeg var nervøs, men var rigtig god til at berolige mig. Dejlig snaksagelig. 

Hun er i den grad værd at besøge! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende kan jeg anbefale - hun kan vist klare næsten alle typer - jeg har besøgt hende nogle gange i bække. Vi satte os 5-10 minutter først og afstemte forventninger inden, og så var alt bare ok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også haft et par gode oplevelser med hende inden for det blide, da hun var i Bække. Men skal love for at hun er klinget meget af hvad lyst og passion angår inden for det blide. Det er ikke pengene værd! Hvad det domina osv angår skal jeg ikke udtale mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Klyngen

Ud fra hendes annonce tror jeg ikke hun tilbyder blide former udover g streng udløsning. Kunne ellers godt tænke mig at se hendes H-skåls bryster gynge i en fræk doggy...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klyngen skrev, for 13 minutter siden:

Ud fra hendes annonce tror jeg ikke hun tilbyder blide former udover g streng udløsning. Kunne ellers godt tænke mig at se hendes H-skåls bryster gynge i en fræk doggy...

Hun har da tidligere været frisk på det meste og jeg har haft fornøjelsen give hende orgasme en enkelt gang i missionæren, da hun optrådte i Virkelyst ved Ikast ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klyngen skrev, for 11 timer siden:

Ud fra hendes annonce tror jeg ikke hun tilbyder blide former udover g streng udløsning. Kunne ellers godt tænke mig at se hendes H-skåls bryster gynge i en fræk doggy...

Hvad er g steng udløsning? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Jeg har også flere erfaringer med Gitte, men det er nu længe siden sidst. Jeg nød virkelig de trekanter hun tilbød sammen med sin veninde den gang... Men havde fornemmelsen af at hun ikke gik så meget op i min oplevelse efterhånden, så jeg holdt mig væk til sidst.

Men jeg vil da gerne høre en anmeldelse der siger jeg tager fejl, for hun var både fræk og dygtig en gang...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej i

sand skrev, den 14. juli 2017 at 14:17:

Hej

er der nogle der kender link til anmedelser af

Hlady Gitte eller har besøgt hende til det blide ?

Hej igen

er der nogle der har lidt ny info om hende :-)

om hun noget at køre langt efter ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du besøger hende så vær OBS på hendes billeder. De har været brugt mindst 6 år. 

Hun ser noget mere slidt ud idag. Stadig med på det meste, dog har hun en tendens til og glemme dine lyster og ønsker og gør mere hvad hun tænder på.

Jeg havde udtrykt blid dominans med alm sex bagefter. Jeg kom hjem med blå mærker og kradsemærker på det meste af ryggen. 

Kommer der aldrig mere.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...