sand

Lady Gitte kolding

13 indlæg i denne tråd

Jeg besøgte hende, da hun boede i Bække, og sjældent har jeg besøgt en kvinde, der er så passioneret omkring sit arbejde. Jeg bestilte blid dengang. Jeg var jo ikke ældre end 25 på det tidspunkt. Idag ville jeg ikke tøve med at bestille noget lidt mørkere hos hende. Hun kunne mærke jeg var nervøs, men var rigtig god til at berolige mig. Dejlig snaksagelig. 

Hun er i den grad værd at besøge! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klyngen skrev, for 13 minutter siden:

Ud fra hendes annonce tror jeg ikke hun tilbyder blide former udover g streng udløsning. Kunne ellers godt tænke mig at se hendes H-skåls bryster gynge i en fræk doggy...

Hun har da tidligere været frisk på det meste og jeg har haft fornøjelsen give hende orgasme en enkelt gang i missionæren, da hun optrådte i Virkelyst ved Ikast ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også flere erfaringer med Gitte, men det er nu længe siden sidst. Jeg nød virkelig de trekanter hun tilbød sammen med sin veninde den gang... Men havde fornemmelsen af at hun ikke gik så meget op i min oplevelse efterhånden, så jeg holdt mig væk til sidst.

Men jeg vil da gerne høre en anmeldelse der siger jeg tager fejl, for hun var både fræk og dygtig en gang...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu