Hop til indhold

Recommended Posts

Guest FranzJäger
Ny Odense gut skrev, for 8 timer siden:

Nogle der har været der. Og tilfældigvis brugt tid med pennie. Søger meget gerne erfaring :)

Jeg besøgte Pennie for et par år siden må det vel være efterhånden. Trods varierende anmeldelser af hende, syns jeg egentlig jeg fik en okay behandling. Hvis du blot søger på Pennie oppe i søgefeltet kommer der lidt skriv frem om hende. Jeg kan ikke finde ud af at linke til de anmeldelser der er.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ny Odense gut skrev, for 17 timer siden:

Nogle der har været der. Og tilfældigvis brugt tid med pennie. Søger meget gerne erfaring

Har desværre kun fået massage af hende, ville gerne ha mere <3:P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Banditpåtur skrev, for 50 minutter siden:

Enig, hun er en smuk kvinde, det er dog en anden butik hun er i :-)

Hmmm..Der foregår altså lidt i Tåstrup

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tåstrup massage skifter jenter ganske ofte. Har vært der - når jeg er i området - et par ganger og vært passe fornøyd. God massage og FP i en time koster 1500.

Besøkte Helen i massagesalongen hun åpnet tidligere i år i Tåstrup - fantastisk kvinne og topp opplevelse for samme pris / tid. Problemet med Helen er at hun er vanskelig å få tak i - hun har også en annen salong i Valby.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...