Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, fins der nogen kan anbefale meg et sted hvor jeg kan finde en ung, smuk og sød thai med natulig slank ungpigekrop i København for nøgen massasje (ikke fuld pakke). . .?  Er ikke int. i mature/modne damer og heller ikke chubby eller med masse tattovering. 

 

Tusen tak ;)

Redigeret af Washburn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Washburn skrev, for 10 timer siden:

Hej, fins der nogen kan anbefale meg et sted hvor jeg kan finde en ung, smuk og sød thai med natulig slank ungpigekrop i København for nøgen massasje (ikke fuld pakke). . .?  Er ikke int. i mature/modne damer og heller ikke chubby eller med masse tattovering. 

 

Tusen tak ;)

http://gamraimassage.dk.84-246-247-18.telanco.dk/pages/galleri.php

Gamrai i Brønshøj plejer at have en håndfuld søde piger. - Prøv en time med "body2body" - det gør de rigtig lækkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pyjamasparty skrev, for 18 timer siden:

....... Amber........... men hun passer til det du søger....

Giv en anmeldelse, hvis du skulle falde hendes vej forbi

Ungpigekrop, Amber? Næppe. Hun passer lige netop IKKE til det, der efterspørges.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pyjamasparty skrev, den 15/7/2017 at 10:41:

....har du erfaring????

Nope. Men læst anmeldelser og fået berigtiget hendes billeder som ægte. Så de taler deres klare sprog. voluptiøs og barmfager er tilnærmelsesvis direkte modsætninger af ungpigekrop.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Calletti skrev, for 5 timer siden:

Hi Inlock,

 

Har du besøgt Ice selv?

Kunne du evt. skrive lidt om oplevelsen? Hvordan er hun fx aldersmæssigt, størrelse og services?

DBH - Calletti

Hej Calletti.

Ja, en enkelt gang.
Det passer nok meget godt med de 22, de skriver i annoncen.
Hun er petite, i enhver henseende ;)
Jeg fik det, de kalder khmer classic, som var noget tantra-noget uden alt for meget oliesjaskeri. Det var hun faktisk ret god til.
Hun var ikke nøgen imens, som du efterlyser, men det gætter jeg på, at man godt kan forhandle sig frem til.
Der blev undervejs tilbudt extra service af de sædvanlige slags. Jeg fik et på ingen måder mindeværdigt HJ, som hun udførte efter at have taget tøjet af, på min opfordring. Derfor førnævnte gæt ;)

Lad mig høre hvad du synes, hvis du bestemmer dig for at prøve hende. Eller hendes nye kollega, "Sara", som efter billedet at dømme muligvis heller ikke er helt uinteressant ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...