Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, jeg har fået en nerve i klemme ved lænden, hvilket giver kraftige smerter i Rø. balle , overlår , knæ og selve lænden

Jeg søger en som kan give en god muskelmassage og ikke har mulighed for noget ekstra, da det ikke er det jeg søger denne gang

Gerne i Stor København

På forhånd tak for hjælpen, jeg regner med at besøge hende i morgen fredag, skal nok lægge en anmeldelse når jeg har fået massage

Venlig hilsen Livsnyder 75 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hamas efterfølger på Strandboulevarden, eller Mai massage i Valby, Folehaven, god bedring..

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er Dao på Strandvejen 225. Efter en tur i hendes vridemaskine glemmer du sgu' alt om medbragte – og indtil det tidspunkt barnagtige – smerter lige fra hoved til røv. Og endda længere ned :)

Alternativt Dalya i Bagsværd. Her kan du dog frasige dig ekstraydelser fra hendes meget ferme fingre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for oplysningerne, jeg valgte dog ikke nogen af disse. Men besøgte GORN i Kingosgade 13, som jeg tidligere har besøgt. Hun gav mig en virkelig god muskel massage, hun var også oppe at gå på mig. Har været meget træt i eftermiddag efter massagen, nu er det spændende at se i morgen om det har hjulpet

Ha en god weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...