Hop til indhold

Recommended Posts

Golfdyret skrev, for 7 minutter siden:

Jeg er lidt nysgerrig om der er nogen herinde der kan anbefale en langhåret fræk blondine i Støvring eller i det område og er til GFE med kys ;) 

 

Tjah, jeg skal ikke blande mig i andres forretningsforhold, men Trine Tease besøger ind imellem Støvring. Hun er ikke blondine, men en klassisk smuk kastaniedine. Hun er afgjort en GFE-pige, som man bliver klog af at tale med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Golfdyret skrev, for 9 timer siden:

Jeg er lidt nysgerrig om der er nogen herinde der kan anbefale en langhåret fræk blondine i Støvring eller i det område og er til GFE med kys ;) 

 

DinaG er verdensklasse, har besøgt hende flere gange i Støvring hun holder dog sommerferie lige pt. Trine Tease er også top lækker, har dog ikke været der men hun for lutter gode anmeldelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 15 timer siden:

Tjah, jeg skal ikke blande mig i andres forretningsforhold, men Trine Tease besøger ind imellem Støvring. Hun er ikke blondine, men en klassisk smuk kastaniedine. Hun er afgjort en GFE-pige, som man bliver klog af at tale med.

Tak Borende X, men jeg har en svaghed for blondiner :wub: og har luret lidt på 2 piger så de må besøges ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 5 timer siden:

DinaG er verdensklasse, har besøgt hende flere gange i Støvring hun holder dog sommerferie lige pt. Trine Tease er også top lækker, har dog ikke været der men hun for lutter gode anmeldelser. 

Osse tak til dig :) men Dina G ser vist ikke blond ud :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Golfdyr

Hvis jeg skulle komme med en anbefaling vil jeg foreslå dig at besøge danske Simone

https://annoncelight.dk/showad/204352

hun er en rigtig sød og ligefrem glædespige - ægte kys og kram uden det koster ekstra. Jeg glæder mig altid til det kan passe i planerne at kigge forbi og se skønheden

Du vil ikke fortryde er jeg sikker på

Redigeret af Love long hair
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er jo også Nikita Darling, som er aktiv ikke så langt derfra. Blondere blondine end hende kan man ikke få. Du finder hende på AL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...