Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Hohoho

Hvis du ved de tit skifter personale så må du jo sikkert også vide hvor de gode er! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Hohoho skrev, 1 time siden:

Hvis du ved de tit skifter personale så må du jo sikkert også vide hvor de gode er! 

Det var så et af de bedre svar :rolleyes: Hohoho

Del dette indlæg


Link til indlæg
Felix6 skrev, for 12 timer siden:

Ville prøve en af thai pigerne i Randers kan anbefale nogle gode steder lige nu de skifter jo tit personale der 

Jeg skal ikke påstå, at jeg har det største kendskab til det øjeblikkelige udbud i Randers; men svaret på dit spørgsmål kommer nok dybest set an på, hvad det er du søger.

Hvem, der rent faktisk kan levere en anstændig gang massage ved jeg intet om, da jeg ikke frekventerer thaipiger for massagens skyld. Hvis du derimod efterspørger sexuelle ydelser, ja så har jeg da et par bud.

Cat i Vester Kirkestræde er, hvis hun har en god dag, sublim til pirring, og hun tager sorte kys til nye dybder...

Anny på Mariagervej var tidligere hos Cat, og er med på det meste, og ja, hun har også lært at servicere stjernen.

Anda hos Baangaarn på Hjørnet af St. Voldgade og Vestergade er et lille nips der giver en livlig fuld pakke.

Ellers har jeg hørt gode ting (læs evt. anmeldelserne herinde) af Fon hos Lamyai i Vestergade.

Håber du finder, det du søger.

 

Morten

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...