Hop til indhold
Guest OdensePeter

Julya i Svendborg - fuck hvor er hun er lækker

Recommended Posts

Guest OdensePeter

https://annoncelight.dk/showad/230769

Så oprandt dagen i går, hvor jeg igen blev trængende, og efter at have kigget og kigget på Julyas billeder tog jeg turen til sydfyn igen: Det virker simpelthen som on fyn er oversømmet med dejlige kvinder her i sommer, men det skal jeg absolut ikke klage over.

Jeg ankom til stedet og havde egentlig kun tænkt mig 15 minutter, men da jeg så hende i det frække hvide lingeri, som hun også har på billederne var jeg lost. Jeg bestilte en halv time istedet for den smukke kvinde med det frække smil skulle ikke bare kneppes, men også visuelt nydes. Havde jeg haft penge nok tog jeg ned til hende igen i dag, sidder og bliver opstemt bare af at skrive om hende nu, og tænke på i går.

Først ville hun ikke kysse, men så gav hun mig et tyggegummi, (jeg er ryger) og så ville hun godt:) Hun kysser godt, og selvom jeg har nævnt det WOW et smil hun har. Hun har gode runde siliconebryster, som er dejligt bløde at rører ved, og lækre strittende brystvorter, som jeg suttede løs på. Hvis der skulle være nogen anmærkning omkring disse skulle det lige være de synlige ar hun har under brysterne, men ikke noget jeg tog notits af, blot en lille ridse i en ellers perfekt overflade

Først to vi en 69 og wow hun suttede godt, og jeg nød at lade tungen forkæle hende..uhmm.  Jeg blev nødt til at stoppe hendes sutteri ellers ville jeg være kommet alt alt for tidligt- "stop stop" sagde jeg- og hun så på mig med et frækt frækt smil og smilende øjne "why" efterfulgt af en lille latter..he he hun vidste udemørket hvad der var på spil, og hvordan hun skulle håndtere mig og nømest gøre mig sanseløs af liderlighed:) men jeg kom op i hende og egentlig vill jeg gerne afprøve flere stillinger med hende, men jeg har bare en svaghed for at kigge i øjnene, når jeg knepper, og jeg kneppede og kyssede hende og nød synet sat hendes smukke mørke øjne og hendes forførende smil. Det er ingen tvivl om at hun lide det, og det virkede som om, at jo mere hun kunne mærke jeg nød det, jo mere kunne hun lide det, jeg kunne simpelthen mærke, hvordan hendes krop tog i mod mig.

Da jeg var kommet, og hvilken nydelse det dog var at skyde den af i hende, lå hun og småmasserede mig så jeg slet ikke havde lyst til at gå - jeg ville bare blive sammen med den skønne kvinde for ever. 

Hende besøger jeg igen helt 110 procent sikkert - Hun ligger klart på min top fem liste over de smukkeste og frækkeste kvinder jeg har haft sex med...

Så hvis I er til en smuk lækker fræk kvinde med et smil der kan gøre enhver blød i knæene, så er hun turen værd, Nyd hende, god fornøjelse:)

Jeg tænker faktisk lige nu, om jeg skal lave en tråd der hedder "Dagens smil" hvis den da ikke allerede findes..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest OdensePeter

Det var med gummi det hele. Jeg ville ikke gøre det uden anyway. Hun suttede i øvrigt kondomet på plads efter at have placeret det  på spidsen:) Fååkkk nu får jeg igen lyst til en gentagelse...:))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest whoisyourdaddy

Nu har jeg besøgt hende to gange første gange, og jeg kan fuldt ud tilslutte mig den gode anmeldelse af Julya. Hun er virkelig en rigtig modelpige og en krop, og øjne og smil - alt spiller bare sammen og på mig virker det som om hun faktisk rigtigt kan lide det, ikke bare påtaget eller instuderet..og hver gang jeg kommenterede hendes udseende , og gav udtryk for min betagelse fik jeg serveret et smil, der fik mit hjerte til at slå et slag over.

Jeg håber, hun bliver her i landet et godt stykke tid, for hende vil jeg helt klart bruge flere penge på.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...