Hop til indhold

AMB/Sugardaters

Featured Replies

Skrevet

Efter et langt forarbejde, med en masse skriveri ..... fik vi aftalt møde, så langt så godt... fik adresse og mobil nr... tjekket  alt passer til punkt og prikke.

Dog måtte vi aflyse pga uforudset hændelser, aftalte at mødes nogle dage senere, men da var jeg blevet blokeret.. nice  !!  men den går ikke  så ved ikke om det kun er mig der har

været udsat fra et sådanne træk fra hendes side...... tro hendes rødder trænger sol.   Beklage mit dybt useriøse indlæg.

Redigeret af ktc
Danmarks almindeligste pigenavn formentlig, men slettet

Skrevet

Så hun havde ikke lyst til at se dig - og nu er du bubber-sur? :D 

Kom videre i livet, og vær glad for du ikke spildte penge på en der ikke gad dig alligevel :) 

Skrevet
ktc skrev, for 2 timer siden:

Efter et langt forarbejde, med en masse skriveri ..... fik vi aftalt møde, så langt så godt... fik adresse og mobil nr... tjekket  alt passer til punkt og prikke.

Dog måtte vi aflyse pga uforudset hændelser, aftalte at mødes nogle dage senere, men da var jeg blevet blokeret.. nice  !!  men den går ikke  så ved ikke om det kun er mig der har

været udsat fra et sådanne træk fra hendes side...... tro hendes rødder trænger sol.   Beklage mit dybt useriøse indlæg.

Hvad mener du med "den gik ikke" efter du var blevet blokeret ??

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.