Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg elsker at slikke glat fisse, men det er bare sjældent at jeg "støder" på nogen der er helt glatte. Der er næsten altid en grad af velcro som let mærkes mod tungen, der jo er ret følsom! Tænker der må være nogle GP'er derude, der har prøvet f.eks. permanent hårfjerning med laser, og har det i så fald haft det ønskede resultat?

Medlemmer må gerne byde ind hvis de kan anbefale nogle særligt glatte GP'er.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Jerry1 skrev, for 1 time siden:

Jeg elsker at slikke glat fisse, men det er bare sjældent at jeg "støder" på nogen der er helt glatte. Der er næsten altid en grad af velcro som let mærkes mod tungen, der jo er ret følsom! Tænker der må være nogle GP'er derude, der har prøvet f.eks. permanent hårfjerning med laser, og har det i så fald haft det ønskede resultat?

Medlemmer må gerne byde ind hvis de kan anbefale nogle særligt glatte GP'er.

Nu er "glat" jo et relativt begreb...

Det afhænger selvf. af metoden for hårfjerning. Skraber, creme, voks, laser(som i øvrigt ikke er så permanent som man lige skulle tro).

Samtidig spiller det jo også ind at stedet sgu ikke lige er det idelle ift. tilgængelighed i hvert fald når vi snakker skraber- selv en mand kan jo få "helligdage" efter sin morgentoilette, selvom spejlet er lige foran...

Her snakker vi jo prof. piger, der altså hele tiden skal være 100 % glatte - så lurer irritationen og allergien og risikoen for infektioner lige rundt om hjørnet.

Og hos nogle kvinder vokser hårene bare hurtigere end hos andre...

Velcroen du snakker om er da ikke altid rar - heller ikke for pigerne når vi snakker mænd, for øvrigt - en del af pigerne vil helst enten have en helt glat ansigtsbarberet mand eller en med længerevokset skæg(korreks mig gerne de kære GP ´er).

Jeg elsker en helt glat, ganske som dig, men er egentlig også til den fulde busk, der også på sin måde har sin charme, i form af længere bløde hår, med tillæg af en dejlig duft, hvis den da ellers er velholdt. 

Men sig det da evt.til pigen på en pæn og sober måde. Måske har hun bare ikke selv lagt mærke til det, måske hun har sine grunde ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke jeg ville gå så langt som at kommentere det medmindre det var een jeg havde tænkt mig at komme hos fast. Hvis det var en fast ville jeg tilgengæld gå så langt som til at tilbyde at betale for en laser hårfjerning. Desværre er det ikke lykkedes mig at finde en fast endnu - der har været gode kandidater, men de er vist alle holdt op!

Jeg vil medgive anilingus at en blød busk kan have sin charme. Det er bedre end grov velcro.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været sammen med Christina fra Club Erotica nogle gange. Hun har altid været fuldstændig glat. Silkeblød og våd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jerry1, jeg kan rekomendere en trip till Artemis i Berlin. Der er det så mange piger som bruker laser treatment. Och der er det ju så crazy mange läckre fisser att velje fra...:D Men med dette sagt er ju service up n down...:huh: Men der kan du icke gå fejl med en 100 glat pige. /Hälsningar A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...