Hop til indhold
banditten2

Sexparty hos Seductions Girls 6 juli

Recommended Posts

Deltog i årets sexparty hos Seductions girls

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/sexparty-kl-17-til-21/

Dette var anden gang jeg deltog og grunden til min deltagelse er at se nogen nye piger in action. SG har mange skønne gudinder men ender som regel med at besøge de samme gudinder. I starten reklamere SG med at Victoria og Isabella ville deltage men de var blevet erstattet af Tiffany og Carolina. Dette gjorde at følgende gudinder stille op sammen med nævnte Vanessa, Angelina og Anna. Så for undertegnet var Angelina og Vanessa de nye gudinder der skulle ses an.

Udover mig deltog det sædvanlig slæng af brødre fra Sverige og Norge samt de faste gæster. Mange mennesker man kunne genende.

Partyet foregår i SG 2 store værelser hvor pigerne fordeler sig og så hopper man op på boreplatformen og deltager. En sjov deltalje ved årets fest var en af brødrene startede alene i et værelse med Tiffany, Vanessa og Carolina, lucky guy. Heldigvis kom jeg ind som næste fyr og vi havde nogen hyggelig minutter alene med de 3 gudinder.

Samme bror havde jeg efterfølgende gode timer med. Først i en fræk trekant med Angelina, hvor han startede med at kneppe hende dybt i missionæren, efter lidt spurgte han Angelina om hun ville smage sin egen saft, hvilket Angelina sagde ja til med begejstring. Så han satte sig ved siden af hendes hoved og mundkneppede hende hvilket var frækt at se på. Udnyttede situationen og satte kondom på og begyndte at kneppe Angelina. Eneste minus ved den trekant var at vi ikke fik afleveret vores ladning udover Angelina's bryster. Det ville være toppen over i.

Senere endte omtalte bror og mig ved siden af hinanden mens han kneppe Tiffany og jeg Carolina mens de 2 piger legede med hinanden bryster.

Man kunne skrive meget om partyet men tror at det skal opleves for at give mening. I stedet for vil jeg skrive lidt om pigerne. Mon ikke de fleste er anmeldt flere gange herinde?.

Anna: Virker som den uskyldige nabopige men under  det uskyldig ydre gemmer der sig en nyfoman, som ikke kan få nok.

Angelina: En af de ukendte gudinder for mig men hun levere varen og mere til. Dette var Angelina første sexparty men det kunne man ikke mærke og jeg ved ikke hvordan jeg har kunne undgå og besøge hende før. Angelina er sex, sødme og intelligens. Helt sikkert at jeg kommer forbi Angelina for at genopleve nogen frække minder. 

Carolina: En af de piger jeg regelmæssigt besøger og hun leverer varen. Altid i gang med et par fyrer samtidig.

Tiffany: Hun kan ikke beskrives men skal opleves. Der er altid fuld gang i Tiffany og fniser mindst lige så meget som hun knepper.

Vanessa: Ud fra hendes beskrivelse på SG hjemmeside er en hu frækkert der er med på alt inkl. sandwich. Men til sexparty virker hun genert og fejlcastet. Hvor de andre piger kunne knalde og give blow jobs samtidig, så jeg kun Vanessa knalde en ad gangen. Til gengæld tændte det hende at se the grand finale hvor pigerne til sidst blev sprøjtet til af dem der kunne levere endnu ladning efter 4 timers knalden.

Om jeg kommer igen næste år? Sikkert men afhænger af pigerne. Men jeg skal i hvert fald besøge gudinderne i løbet af året og genoplive minderne.

Tak Seduction Girl og de andre deltager for at gøre sexpartyet til en succes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har deltagit i de flesta partyn som Seduction arrangerat och även i andra arrangemang på andra platser. Har alltid hållit Seduction som "Nr 1".
Har dock några reflexioner på arrangemanget men först vill jag ge damerna gott betyg som deltar med inlevelse.

Jag kom i god tid, bland de första, och blev visad in i ett av rummen. Trots det blev jag bland de sista att få gå och byta om och när jag kom tillbaka till rummen var det redan action. För mig är det än viktig del att vara med när damerna kommer in, presenterar och visar upp sig.

Det var ganska många nya deltagare och jag tycker att det är viktigt att alla får information om att byta kondom varje gång man "byter dam". Naturligt för många men inte för alla...

Ett praktiskt förslag är också att ha skräphinkar utan lock så att fler slänger kondomer där istället för på golvet.

Viktigt också att det som utlovas i annonsering också genomförs i verkligheten, bland annat servering av kaffe och kaka.

För mig är den sociala kontakten viktig när jag är på party, inte "bara" sex action.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...