Hop til indhold

Milakunis - oplevelser?

Featured Replies

Skrevet

Nogen som har haft gode/dårlige oplevelser med Milakunis? :) 

Skrevet

Nogen der har et link :)

Skrevet

Har prøvet flere gange at lave en aftale med hende, men hver gang er der noget galt så det ikke sker.... så er hoppet videre 

Skrevet

Præcis samme her! Men hun har en god bedømmelse, så forstår det ikke..derfor jeg tænkte, at jeg lige ville høre andres oplevelser med hende og hvorvidt hun er værd at 'vente på' :)

Redigeret af 669

Skrevet
The_Man skrev, den 12/7/2017 at 20:39:

Har prøvet flere gange at lave en aftale med hende, men hver gang er der noget galt så det ikke sker.... så er hoppet videre 

Same issue her. 

Skrevet

Lad være med at bruge jeres tid på hende, for hun er så useriøs

Skrevet
Guest 669 skrev, den 13/7/2017 at 00:17:

Præcis samme her! Men hun har en god bedømmelse, så forstår det ikke..derfor jeg tænkte, at jeg lige ville høre andres oplevelser med hende og hvorvidt hun er værd at 'vente på' :)

En god bedømmelse som SB kan bruges til cirka ingenting. Hvis du som SB laver en ny profil og ellers svarer pænt på lidt beskeder, så har du 5 stjerner i løbet af ingen tid. ;)

Faktisk er hele rating-systemet derinde lige til at lukke op og....hvis man spørger mig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.