Hop til indhold
Guest 669

Milakunis - oplevelser?

Recommended Posts

Har prøvet flere gange at lave en aftale med hende, men hver gang er der noget galt så det ikke sker.... så er hoppet videre 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 669

Præcis samme her! Men hun har en god bedømmelse, så forstår det ikke..derfor jeg tænkte, at jeg lige ville høre andres oplevelser med hende og hvorvidt hun er værd at 'vente på' :)

Redigeret af 669

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, den 12/7/2017 at 20:39:

Har prøvet flere gange at lave en aftale med hende, men hver gang er der noget galt så det ikke sker.... så er hoppet videre 

Same issue her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
Guest 669 skrev, den 13/7/2017 at 00:17:

Præcis samme her! Men hun har en god bedømmelse, så forstår det ikke..derfor jeg tænkte, at jeg lige ville høre andres oplevelser med hende og hvorvidt hun er værd at 'vente på' :)

En god bedømmelse som SB kan bruges til cirka ingenting. Hvis du som SB laver en ny profil og ellers svarer pænt på lidt beskeder, så har du 5 stjerner i løbet af ingen tid. ;)

 Faktisk er hele rating-systemet derinde lige til at lukke op og....hvis man spørger mig.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...