Hop til indhold

Melissa Randers

Featured Replies

Skrevet

Yes

Jeg har været sammen med hende to gange. Marts og maj iår. 

Flot noget genert pige med dejlige store bløde bryster. Billederne lyver ikke. Det er hende! Alderen passer også. 

Første gang klart bedst. Anden gang virkede hun træt og uengageret. Men bare det at ælte hendes bryster een gang til kunne godt lokke mig til Randers igen:wub:

Kan godt anbefale hende. 

• 1 year later...
Skrevet

Jeg har flere gange været sammen med Melissa, som linket længere oppe viser hen til. Hun er monsterlækker og stram som bare fanden. Så har jeg set hendes pas og hun er kun lige fyldt 18 år i november 2018, så der er ikke noget at sige til hun er stram :-) Glæder mig til at voldkneppe hende igen! Kan varmt anbefales! Hun holder til i Randers.

Skrevet

Hvordan er hendes priser 

Er hun til kys og anal ?

Skrevet
Analfyren skrev, for 3 timer siden:

Jeg har flere gange været sammen med Melissa, som linket længere oppe viser hen til. Hun er monsterlækker og stram som bare fanden. Så har jeg set hendes pas og hun er kun lige fyldt 18 år i november 2018, så der er ikke noget at sige til hun er stram :-) Glæder mig til at voldkneppe hende igen! Kan varmt anbefales! Hun holder til i Randers.

Så da OP besøgte hende tilbage i 2017 begik han en kriminel handling ved at betale en under 18 år for seksuelle ydelser?

Er du helt sikker på at du har helt styr på facts i denne sag?

/Tutankhamon

Skrevet
Analfyren skrev, den ‎17‎-‎04‎-‎2019 at 16:15:

Er du helt sikker på den alder? hun har været aktiv i et par år nu, så det lyder lidt voldsomt syntes jeg

• 4 weeks later...
Skrevet

Nogen som har været sammen med hende for nyligt som kan skrive pm? Ansigt? Brysterne?

• 3 years later...
Skrevet
MidtJydeM skrev, for 19 timer siden:

Melissa Randers

Er hun stadig aktiv?

annoncen er væk

Skrevet

Tråden er startet i 2017, mon ikke hun er long gone

Skrevet

Ved  man  aldrig.  Der  er  da  piger  som  bliver  hængende  længe.  Nogle  aaaalt  for  længe.  ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.