Boy 75 Skrevet 11. Juli, 2017 Har brug for jeres hjælp, når jeg vil bruge Thailisten Øst får jeg en side hvorpå det står jeg skal have tilladelse fra "Nogen" eller skifte konto? har prøvet alt mulig men ingen tinge sker. Har nogen et godt bud ? Boy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2414 Skrevet 11. Juli, 2017 Boy skrev, for 2 timer siden: Har brug for jeres hjælp, når jeg vil bruge Thailisten Øst får jeg en side hvorpå det står jeg skal have tilladelse fra "Nogen" eller skifte konto? har prøvet alt mulig men ingen tinge sker. Har nogen et godt bud ? Boy Jeg oplever det samme. Jeg tænker, at den måske er nedlagt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 11. Juli, 2017 Thai-listen er ikke blevet opdateret gennem længere tid. Årsagen er sikkert private grunde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 11. Juli, 2017 Organdonor (OD) som underhållit Thalisten har inte loggat in i Eroguide sedan den 14:e April. Jag känner inte orsaken, och det är heller inte något som angår mig. Jag hoppas självfallet att OD är vid god hälsa och hör av sig till forumet när han har tillfälle därtill. Lille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Saucy 39 Skrevet 13. Juli, 2017 OrganDonors liste er afgået ved døden og vistnok helt lukket. Til gengæld er en ny Thailiste Vest igang igen. KraceiYaw søger frivillig til en Øst udgave. Det er bare at melde sig som frivillig Ellers findes der et par alternative massagelister på nettet. Bare søg efter thailisten øst på google. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg