Kesse1232 12 Skrevet 11. Juli, 2017 Er der nogen der kan af- bekræfte billederne her? https://annoncelight.dk/showad/218423 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Escobar81 5 Skrevet 11. Juli, 2017 Billederne er ægte....- men hun mangler foralvor indlevelse.....Der florede en tråd for et par uger siden som fint beskriver pigen, men jo, billederne er ægte... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kesse1232 12 Skrevet 12. Juli, 2017 Tak Så bliver det ikke der, ellers virkelig køn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
a-psycho1 29 Skrevet 13. Juli, 2017 Link til gammel tråd ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
S92 0 Skrevet 13. Juli, 2017 Escobar81 skrev, for 1 time siden: værsgo... Du har ikke linket noget? Men det lyder da træls, hun ser ellers meget fræk ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Julieman Skrevet 13. Juli, 2017 S92 skrev, for 33 minutter siden: Du har ikke linket noget? Syntes da ellers det virker da jeg klikkede og læste Tråden i øvrigt en velsigende og tydelig læsende Tråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
S92 0 Skrevet 13. Juli, 2017 Julieman skrev, for 2 timer siden: Syntes da ellers det virker da jeg klikkede og læste Tråden i øvrigt en velsigende og tydelig læsende Tråd Hov, ved ikke hvorfor jeg ikke så det før. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg