Hop til indhold

Recommended Posts

Yes! Det er noget af det fedeste :-)

find en dygtig domina, start med de små størrelser til I finder den størrelse som passer til dig. 

Drømmer du om at det skal være store sounds så kan det trænes langsomt. 

Husk god hygiejne, dvs sounds vask og sprittes både før og efter brug. 

Jeg har leget med sounds i mange år og aldrig haft problemer. En lille rift i urinrøret et par gange. Så svir det lidt en to dag når du tisser :-)

god fornøjelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest vojensdream1
hubby skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen, der har erfaring med Sounds (urinrørsstimulering) :-o

Du har lige besøgt hende Hubby ;) Mistress Marlene More leger med sounds privat /diskret.

Redigeret af vojensdream1
stavefejl & tegnsætning ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kimras skrev, den ‎2017‎-‎07‎-‎11 at 12:05:

Min første Sounds erfaring var hos Langbenet Blondine: https://annoncelight.dk/showad/183253

Super interessant, at du har oplevet sounds med Langbenet Blondine, for det er næsten kun dominaer, der yder dette, og med det formål at tilføre slaven smerte. Madame Helene er en af undtagelserne.

Spørgsmål: Kan du fortælle lidt om, hvordan Langbenet Blondine legede med sounds'en? Der er nemlig stor forskel på, hvordan de forskellige glædespiger udfører denne leg. Nogle meget passivt - fører den blot ned og så op igen et par gange og så slut - andre mere aktivt, i kombination med svensk og fransk. Sidstnævnte kræver selvfølgelig, at pigen er til superfransk, for kondomer forberedt for leg med sounds findes vist næppe!*G*

Spørgsmål: Hvilke andre glædespiger kan du anbefale?

Og ja, jeg har også oplevet sounds med flere forskellige, hvoraf Madame Helene klart er den bedste.

Og nej, sounds skal bestemt ikke nødvendigvis gøre ondt. Hvis man ikke er til smerte, kan man derfor sagtens kaste sig ud i leg med sounds - forudsat det er den rette kvinde! Udført på den rigtige måde, så føles leg med sounds som at få svensk i den dobbelte dimension - en helt ubeskriveligt lækker følelse. Derudover er det piv-frækt og kinky at se på, og ja, ingen tvivl om, at det er kvinden, der er i kontrol i netop den situation, så ja, et element af dominans er der selvfølgelig næsten uanset, hvordan det udføres.

/J.

 

 

Redigeret af Jørgensen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kimras
Jørgensen skrev, den 13/7/2017 at 01:04:

Spørgsmål: Kan du fortælle lidt om, hvordan Langbenet Blondine legede med sounds'en? Der er nemlig stor forskel på, hvordan de forskellige glædespiger udfører denne leg. Nogle meget passivt - fører den blot ned og så op igen et par gange og så slut - andre mere aktivt, i kombination med svensk og fransk. Sidstnævnte kræver selvfølgelig, at pigen er til superfransk, for kondomer forberedt for leg med sounds findes vist næppe!*G*

 

 

Redigeret af Kimras

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kimras

Hun er meget aktiv i legen og legede også med min røv og kugler. Der blev også leget med en vibrator på pikken imens jeg var "fyldt ud" i pikken og det var en fræk fornemmelse. Så det er mere end et par gange op og ned:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kimras skrev, for 5 timer siden:

Hun er meget aktiv i legen og legede også med min røv og kugler. Der blev også leget med en vibrator på pikken imens jeg var "fyldt ud" i pikken og det var en fræk fornemmelse. Så det er mere end et par gange op og ned:-)

Tak  for info - særdeles interessant! :-)

Har du  oplevet andre glædespiger, der leger med sounds, uden at smerte er formålet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved at Silje hos seductiongirls har sounds. 

Men bør også tilføje, at fordi du besøger en domina er formålet ikke nødvendigvis smerte, og hun har et langt større udvalg af sounds, så sandsynligheden for at din størrelse er der er stor. 

Mistess No 1 og Dronningen i Søborg er rigtig dygtige til denne leg. 

Ellers Lady Iris i Tåstrup 

en af de 3 ville være mit valg

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, den ‎2017‎-‎07‎-‎17 at 15:56:

Jeg ved at Silje hos seductiongirls har sounds. 

Men bør også tilføje, at fordi du besøger en domina er formålet ikke nødvendigvis smerte, og hun har et langt større udvalg af sounds, så sandsynligheden for at din størrelse er der er stor. 

Mistess No 1 og Dronningen i Søborg er rigtig dygtige til denne leg. 

Ellers Lady Iris i Tåstrup 

en af de 3 ville være mit valg

 

Tak for gode inputs!

Mistress No 1 og Lady Iris tilbyder ikke sex, og for mig er leg med sounds noget, der skal kombineres med sex. Desuden har jeg svært ved at tro, at dominaer, der tilsyneladende (fremgår af deres hjemmesider) alene har fokus på smerte, skulle være gode til sounds med udgangspunkt i INGEN smerte.

Dronningen af Søborg kan jeg ikke finde. Nogen der evt. kan hjælpe med et link? På forhånd tak.

Silje lyder interessant, om end hun virker noget ung til den slags lettere avancerede lege.

/ J.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jørgensen,

det er en misforståelse at dominaer kun gør i smerte. De fleste Dominoer gør også i Kinky lege som ikke nødvendigvis inkluderer smerte.

Helt rigtigt Lady Iris tilbyder ikke sex, men vælger du at besøger hende når hendes latextøs også er der vil du få al den sex du orker :-)

dronningen finder du her:

 Www.1stclassdomina.dk

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gå til en rigtig Domina der har erfaring

Dette er fra tråden "Mistress No 1 - mild, tender and cuddly":

"I received a minute's recovery when she fetched a bunch of sounds, the first a 30-35 cm long silicone sound was quickly put in all the way, then two stainless steel sounds in different sizes (she really played with the thicker one), a wider 30-35 silicone one and finally she drove her finger in. - It was Amazing"

Sex er et spørgsmål om definition, de fleste Dominor tilbyder sandsynligvis ikke penetrationssex.

Mistress No. 1 og Dronningen er på samme sted, du bør måske tage en duo?

Del dette indlæg


Link til indlæg
BDSM-Newbie skrev, for 2 timer siden:

Gå til en rigtig Domina der har erfaring

Dette er fra tråden "Mistress No 1 - mild, tender and cuddly":

"I received a minute's recovery when she fetched a bunch of sounds, the first a 30-35 cm long silicone sound was quickly put in all the way, then two stainless steel sounds in different sizes (she really played with the thicker one), a wider 30-35 silicone one and finally she drove her finger in. - It was Amazing"

Sex er et spørgsmål om definition, de fleste Dominor tilbyder sandsynligvis ikke penetrationssex.

Mistress No. 1 og Dronningen er på samme sted, du bør måske tage en duo?

Kære BDSM-Newbie

Hvorfor er den anmeldelse du henviser til skrevet på engelsk, når du udmærket kan skrive på dansk?

Siden her opfordre jo til at skrive på dansk hvis man kan?

Mærkligt:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Lady Cherie

Dette er sandsynligvis temmelig off-topic.

Jeg ved ikke rigtig hvad det er der er mærkeligt
men jeg fik din opmærksomhed med at skrive på engelsk, og det er rart

Jeg er en viking, men ikke en dansk viking (ikke siden 1658)
Jeg skriver lettere og bedre på engelsk end på dansk og jeg vidste
ikke at der var et krav om at skrive på dansk her.

Jeg vil gætte på, at 99% af alle danskere både læser, skriver og taler glimrende engelsk men
jeg vil forsøge at skrive på dansk

Knus <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
BDSM-Newbie skrev, for 10 timer siden:

Kære Lady Cherie

Dette er sandsynligvis temmelig off-topic.

Jeg ved ikke rigtig hvad det er der er mærkeligt
men jeg fik din opmærksomhed med at skrive på engelsk, og det er rart

Jeg er en viking, men ikke en dansk viking (ikke siden 1658)
Jeg skriver lettere og bedre på engelsk end på dansk og jeg vidste
ikke at der var et krav om at skrive på dansk her.

Jeg vil gætte på, at 99% af alle danskere både læser, skriver og taler glimrende engelsk men
jeg vil forsøge at skrive på dansk

Knus <3

Kære skånske kammerat :-) Du skriver fint dansk, så fortsæt da endelig med det! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du mon fået en god oplevelse , kunne være spændende at høre om ??

 Eller skal du være så velkommen, Nyder at lege med frække sounds.

Som ekstra bonus kan man tilføre en lille smugle uartig electro:-))

 

M.E.

Fuck you inside.JPG

Redigeret af Madame-elisabeht(TV)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...