Hop til indhold
Smallbrace

Hvide Sande/Søndervig

Recommended Posts

Brødre!
Jeg er på røven... Er røget to uger i sommerhus på vestkysten og der sker ikke meget.
Hvad kan man finde af skønne piger - gerne under 35 - i området Hvide Sande/Søndervig?

Hjælp!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smallbrace skrev, for 12 timer siden:

Brødre!
Jeg er på røven... Er røget to uger i sommerhus på vestkysten og der sker ikke meget.
Hvad kan man finde af skønne piger - gerne under 35 - i området Hvide Sande/Søndervig?

Hjælp!

Du er endt i en ørken medmindre du har en bil og kan køre til Bording. Eller du indstillet på en 2 timer aftale hvis du ringer efter en GP.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman

Har set en der kalder sig Hot Milf  på ca 35 og skriver hun kan besøges diskret 15 min fra Ringkøbing?

Hun annoncerer på guloggratis selvfølgelig under Erotik og hendes nr er 28 200 308

Hun er lidt meget Piercet specielt forneden, jeg kan dsv. Stadig ikke finde ud at det med link?

go fornøjelse, i øvrigt er Hvide Sande da ellers et udmærket sted at tage på Ferie   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julieman skrev, for 7 timer siden:

Har set en der kalder sig Hot Milf  på ca 35 og skriver hun kan besøges diskret 15 min fra Ringkøbing?

Hun annoncerer på guloggratis selvfølgelig under Erotik og hendes nr er 28 200 308

Hun er lidt meget Piercet specielt forneden, jeg kan dsv. Stadig ikke finde ud at det med link?

go fornøjelse, i øvrigt er Hvide Sande da ellers et udmærket sted at tage på Ferie   

https://www.guloggratis.dk/erotik/erotisk-kontakt/kvinde-soger-mand/annonce/erhverv/22096000-hot-milf  

det er vist hende her.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...