Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Angelina en del gange og synes det nu var på tide at hun skulle havde en anmeldelse for alle de gode stunder vi har haft sammen.

Jeg besøgte hende første gang i Juni måned sidste år i Kolding (Hos Kolding StjernePigerne). Kan bare huske at vi starte med at skrive lidt med hinanden over mail for at finde ud af om der var noget. Vi fik aftalt en dag og tidspunkt. Da jeg så mødte hende på dag, kunne jeg ikke end andet tænke hvor lækker hun er. Da vi så snakke lidt om hvad vi skulle lave sammen var hun sød og venlig. Jeg betalte hende og hun forlod rummet, lidt tid efter kom hun igen og vi gik i gang med det frække, det var som at være i himmelen :shock:.

Der gik desværre lidt lang tid inden jeg besøgte hende igen. Og det var da hun var i Vojens til December samme år. Og sikke en julegave jeg gav mig sig det år det var sku noget af det lækkerest <3 og siden da har jeg være en fast kunde ved hende :wub: her i Vojens (hos VojensDream) og vi har da prøvet en del sammen.

Som Rollespil med kostume og det, hvor hun er en sød lille stuepige.

Domains, hvor hun er det frækkest gudinde, som bare bruger en hun et stykke legetøj :twisted:.

Sex Gynge, Det gik desværre ikke så godt da ingen af os havde prøvet det før og viste hvordan vi skulle gør det :oops:

Blindfold og blive bundet til sengen, og det var hvor vi begge prøvede det på hinanden ;).

Men kan da gå lidt i dybden om sidste gang jeg besøgte hende, som var her i starten af Juli, hvor det var hendes tur til at være slaven :-P.
Det startede ud med at jeg lagde i sengen og hun så kommer ind og jeg så siger at hun skal komme hen så jeg kan se nemmere på hende og om hun lever op til krævende, så skal jo lige mærke efter og hendes former og bryster er gode nok, og det er de da.
Så hun får lov til at blive, men kan jo ikke holde fingrene for sig selv og begynder at tage på sig selv, og det har hun da ikke fået lov. Så hun skal da lige straffes lidt ;)
Efter det skal hun jo gør sig fortjent til at få noget pik, så lege lidt med hende og da hun så har gjort sig fortjent til det, får hun så lov til at sutte og slikke den lidt.
Efter hun at sutte den godt og viste hvor liderlig hun er, mærker jeg lige efter hvor våd hun er. Og det er jeg næsten et springvand :!:
Så hun bliver kneppe godt igennem for at sige det lidt kort og hun kommer i den 9 himmel nogle par gange.
Efter at vi begge to er godt ud kørt og færdig. Ligger vi os ned ved sidde af hinanden og putter og snakker lidt som vi plejer at gøre.

Jeg kan ikke andet en anbefalede Angelina Angel, da hun er den bedste af de bedste. Hun er fræk, lækker, sød, venlig og med på den værste :D
Hun er nem at tale med og imødekomme.
Hun ud pisse godt ud, bare se hendes billeder :)
Kan kun sige en til mere og det er "I JUST LOVE HER" <3:wub::oops:

PS.
Vi har og snakkede om at prøve en trekant da jeg aldrig har prøvet sådan en :oops: (Men skal nok til KBH for det), da vi har sat os lidt for at prøve noget nyt hver gang ;)

Redigeret af BigLivingDildo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
BigLivingDildo skrev, for 10 timer siden:

Jeg har besøgt Angelina en del gange og synes det nu var på tide at hun skulle havde en anmeldelse for alle de gode stunder vi har haft sammen.

Jeg besøgte hende første gang i Juni måned sidste år i Kolding (Hos Kolding StjernePigerne). Kan bare huske at vi starte med at skrive lidt med hinanden over mail for at finde ud af om der var noget. Vi fik aftalt en dag og tidspunkt. Da jeg så mødte hende på dag, kunne jeg ikke end andet tænke hvor lækker hun er. Da vi så snakke lidt om hvad vi skulle lave sammen var hun sød og venlig. Jeg betalte hende og hun forlod rummet, lidt tid efter kom hun igen og vi gik i gang med det frække, det var som at være i himmelen :shock:.

Der gik desværre lidt lang tid inden jeg besøgte hende igen. Og det var da hun var i Vojens til December samme år. Og sikke en julegave jeg gav mig sig det år det var sku noget af det lækkerest <3 og siden da har jeg være en fast kunde ved hende :wub: her i Vojens (hos VojensDream) og vi har da prøvet en del sammen.

Som Rollespil med kostume og det, hvor hun er en sød lille stuepige.

Domains, hvor hun er det frækkest gudinde, som bare bruger en hun et stykke legetøj :twisted:.

Sex Gynge, Det gik desværre ikke så godt da ingen af os havde prøvet det før og viste hvordan vi skulle gør det :oops:

Blindfold og blive bundet til sengen, og det var hvor vi begge prøvede det på hinanden ;).

Men kan da gå lidt i dybden om sidste gang jeg besøgte hende, som var her i starten af Juli, hvor det var hendes tur til at være slaven :-P.
Det startede ud med at jeg lagde i sengen og hun så kommer ind og jeg så siger at hun skal komme hen så jeg kan se nemmere på hende og om hun lever op til krævende, så skal jo lige mærke efter og hendes former og bryster er gode nok, og det er de da.
Så hun får lov til at blive, men kan jo ikke holde fingrene for sig selv og begynder at tage på sig selv, og det har hun da ikke fået lov. Så hun skal da lige straffes lidt ;)
Efter det skal hun jo gør sig fortjent til at få noget pik, så lege lidt med hende og da hun så har gjort sig fortjent til det, får hun så lov til at sutte og slikke den lidt.
Efter hun at sutte den godt og viste hvor liderlig hun er, mærker jeg lige efter hvor våd hun er. Og det er jeg næsten et springvand :!:
Så hun bliver kneppe godt igennem for at sige det lidt kort og hun kommer i den 9 himmel nogle par gange.
Efter at vi begge to er godt ud kørt og færdig. Ligger vi os ned ved sidde af hinanden og putter og snakker lidt som vi plejer at gøre.

Jeg kan ikke andet en anbefalede Angelina Angel, da hun er den bedste af de bedste. Hun er fræk, lækker, sød, venlig og med på den værste :D
Hun er nem at tale med og imødekomme.
Hun ud pisse godt ud, bare se hendes billeder :)
Kan kun sige en til mere og det er "I JUST LOVE HER" <3:wub::oops:

PS.
Vi har og snakkede om at prøve en trekant da jeg aldrig har prøvet sådan en :oops: (Men skal nok til KBH for det), da vi har sat os lidt for at prøve noget nyt hver gang ;)

Hun ser utrolig flot ud på linket... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 15 timer siden:

Mange tak for alle de dejlige stunder og for de søde ord ❤️ jeg glæder mig til endnu flere sjove og frække oplevelser ;) 

Selv tak Angelina <3

Ser da frem til næste gang allerede ;)

Redigeret af BigLivingDildo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

Det var ment, som én joke - for der jo netop ikke noget link..!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så skulle hun lige besøges igen, man kan jo ikke holde sig væk ;-)

Denne kan blev det til en time igen, men vi blive enig om at vi bare skulle tage det stille og rundt og nyde hinanden.
Og om vi ikke nyd hinanden ;)
Vi havde godt nok savnet hinanden da det var længe siden :(
Så vi kælede en del og kunne da ikke holde mig væk fra hendes stor dejlige bryster <3 da vi først var i gang. De blev godt massaget og sukket, mens du legede med hendes elskede legetøj (my cock :P). Hun kunne overhovedet ikke holde fingrene fra den og hellere ikke hendes dejlige mund.

Min pik fik godt nok en god omgang den dag :wub: , kunne godt nok mærke hun havde manglede den. Men jeg havde også manglet hendes dejligt fisse :oops:

Så hun blev da også godt gennem kneppet , plus lidt mere  så hun kan klare sig lidt igen :P

Så selvom vi var blevet enig om at det skulle bare være stille og roligt, kom det alligevel til at ende med at vi blev lidt vilde og ikke kunne styrer lysterne :-o

Ser da allerede frem til næste gang :oops:, håber ikke der kommer til at gå så lang tid.

Plus at vi kunne finde ud af en trekant

Del dette indlæg

Link til indlæg
BigLivingDildo skrev, den 6/9/2017 at 17:46:

Så skulle hun lige besøges igen, man kan jo ikke holde sig væk ;-)

Denne kan blev det til en time igen, men vi blive enig om at vi bare skulle tage det stille og rundt og nyde hinanden.
Og om vi ikke nyd hinanden
Vi havde godt nok savnet hinanden da det var længe siden
Så vi kælede en del og kunne da ikke holde mig væk fra hendes stor dejlige bryster  da vi først var i gang. De blev godt massaget og sukket, mens du legede med hendes elskede legetøj (my cock ). Hun kunne overhovedet ikke holde fingrene fra den og hellere ikke hendes dejlige mund.

Min pik fik godt nok en god omgang den dag :wub: , kunne godt nok mærke hun havde manglede den. Men jeg havde også manglet hendes dejligt fisse :oops:

Så hun blev da også godt gennem kneppet , plus lidt mere  så hun kan klare sig lidt igen

Så selvom vi var blevet enig om at det skulle bare være stille og roligt, kom det alligevel til at ende med at vi blev lidt vilde og ikke kunne styrer lysterne :-o

Ser da allerede frem til næste gang :oops:, håber ikke der kommer til at gå så lang tid.

Plus at vi kunne finde ud af en trekant

et var dejligt at se dig igen ❤️ vi ses snart igen til lidt fræk hygge ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ved at være længe siden jeg har lavet en anmeldelse af Angelina Angel :oops:. Men det betyder ikke at jeg ikke har besøgt hende i alt den tid :P.

Jeg har gjort det til lidt af en vande at besøge hende, når hun er i Vojens ved VojensDream. Hun er bare så dejlig og hyggelig <3.

Og jeg holde stadigvæk fast i alt det jeg har sagt om hende ^_^. Jeg synes hun er den bedste og når man først har besøgt hende engang så kan man ikke stoppe :wub:.

Og jeg kan varmt anbefalede hende "nye seance" på 45 min eller en time. Det er bare så lækkert, dejligt og afslappende. Lige det man har brug for efter en stress fuld dag <3.
Men vil helst ikke afsløre hvad det er, det må I selv finde ud af ;)

Regner man at lave en mere dybe gående anmeldelse af næste gang jeg besøger hende ;)
Håber du er klare på det Angelina :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...