Hop til indhold
Guest gokke72

Claudia Glostrup

Recommended Posts

Guest Nimbush

Hold nu kæft. Hun er sgu da en smuksak. :xLige føre jeg ville tage turen over broen for at besøge hende.:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Gokke72

Hun er positivt anmeldt tidligere bl.a. i denne tråd:

Jeg mødte hende også sidste år. Hun er en smuk kvinde. Det kan ganske vist diskuteres, om hun i så henseende er på Salma-niveau, som det nævnes i anmeldelsen. Salma er efter min opfattelse ikke et fair sammenligningsgrundlag for ret mange.

Men som sagt: Claudia er i sin egen ret en meget smuk kvinde.

Selve oplevelsen med Claudia var jeg ikke helt så meget oppe at ringe over som flere er i nævnte anmeldelse. Det var dog formentlig min egen fejl - kunne ikke rigtig finde den gode kemi med hende. Hun kan ikke ret meget engelsk (og jeg slet ikke spansk), og for mit vedkommende bliver det nemt lidt akavet, når man ikke kan tale sammen.

Men det skal ingen hindring være for andre. Det er dokumenteret, at man kan få en god oplevelse med hende, og man bør under alle omstændigheder sætte pris på, at en klasseskønhed som Claudia vender tilbage til København.

Cobham

 

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er bestemt også overvejet herfra. Dog irriterer det mig, at hun ikke har priser med i hendes annoncer og ydelser for den sags skyld. Som oplyst kunde er det rart at vide hvad man går ind til og hvad man ikke går ind til. Når hun nu har været her så mange gange før, burde hun vide bedre eller hendes bagmand burde. Så et lille hint herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ubeskriveligt skrev, for 5 minutter siden:

Hun er bestemt også overvejet herfra. Dog irriterer det mig, at hun ikke har priser med i hendes annoncer og ydelser for den sags skyld. Som oplyst kunde er det rart at vide hvad man går ind til og hvad man ikke går ind til. Når hun nu har været her så mange gange før, burde hun vide bedre eller hendes bagmand burde. Så et lille hint herfra.

Ja, der bør som minimum være priser på annoncerne ellers kan man hurtigt få pikken i klemme 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

@ Cobham.....tak for svaret. Godt beskrevet og fik svar på mine spørgsmål omkring hende.

......guld og diamanter, ja vi har sgu haft det godt i 2017 :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...