Hop til indhold

Godt sted nær kolding

Featured Replies

Skrevet

Hep

Jeg har over det sidste halve år været lidt rundt og kigge på de forskellige steder her i omegnen. Men er altid kommet lidt halv skuffet derfra igen. 

Er der nogen der kan anbefale et sted hvor man ikke går skuffet fra uden at skulle bruge så mange penge at man ikke har råd til at komme igen?

Skrevet
Sehernu skrev, for 36 minutter siden:

Hep

Jeg har over det sidste halve år været lidt rundt og kigge på de forskellige steder her i omegnen. Men er altid kommet lidt halv skuffet derfra igen. 

Er der nogen der kan anbefale et sted hvor man ikke går skuffet fra uden at skulle bruge så mange penge at man ikke har råd til at komme igen?

Måske du skulle fortælle om hvilken oplevelse du søger :idea: og hvordan skal pigen være:idea:

Skrevet

Hvis pigen hverken skal være ung eller fotomodel, kan jeg anbefale hende her, hun giver god valuta for pengene... 

https://annoncelight.dk/showad/216950

Skrevet

Jeg kan næsten ikke nå at skrive alle kriterier ned for sådan en pige, men jeg tænker opstart er at hun er sød, imødekommende, nærværende og som man ikke går skuffet fra. 

Skrevet

Tanya har fået et par gode anmeldelser og billederne skulle være ægte. Har dog ikke selv fået besøgt hende endnu.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.