Hop til indhold
Guest Sehernu

Godt sted nær kolding

Recommended Posts

Guest Sehernu

Hep

Jeg har over det sidste halve år været lidt rundt og kigge på de forskellige steder her i omegnen. Men er altid kommet lidt halv skuffet derfra igen. 

Er der nogen der kan anbefale et sted hvor man ikke går skuffet fra uden at skulle bruge så mange penge at man ikke har råd til at komme igen?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sehernu skrev, for 36 minutter siden:

Hep

Jeg har over det sidste halve år været lidt rundt og kigge på de forskellige steder her i omegnen. Men er altid kommet lidt halv skuffet derfra igen. 

Er der nogen der kan anbefale et sted hvor man ikke går skuffet fra uden at skulle bruge så mange penge at man ikke har råd til at komme igen?

 

Måske du skulle fortælle om hvilken oplevelse du søger :idea: og hvordan skal pigen være:idea:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sehernu

Jeg kan næsten ikke nå at skrive alle kriterier ned for sådan en pige, men jeg tænker opstart er at hun er sød, imødekommende, nærværende og som man ikke går skuffet fra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...