Hop til indhold
thaibum

Maruay i Vejle - advarsel

Recommended Posts

nuru massage - lækkert, det skulle da prøves - - - men ak, Maruay ved åbenbart ikke hvad nuru er, for jeg bestilte sådan en massage og måtte af med 1 tusse for sådan en omgang, varende ½ time, hvilket jeg allerede synes var i overkanten, men ved nuru jo bare koster mere end alm olliemassage.

Maruay startede så med lidt alm oliemassage, og ikke engang body2body som rigtig nuru (eller ja de gange jeg tidligere har prøvet nuru jo så var) - tænkte det måske ændrede sig når jeg vendte mig om, men straks jeg vendte mig om - - så bliver hånden med olie vel kørt 2 eller 3 gange op ad kroppen, for derefter på med regnfrakken og fransk, lidt fransk og hun satte sig ned over "banditten" - men her var vi så på det stadie som kaldes skuffelse, og var ikke muligt at få noget ud af det.

så konklusion - total spild af penge !!!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hun ser mega dejlig ud. 

Er villig til at tage chancen. 

Skal ikke bruge nuru. Det får vi supergodt i Thailand :-)

Vender tilbage med en second opinion, hvis jeg får sneget mig afsted næste uge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår det ikke. Der er vist gået inflation i thailandske prostitueredes massage-former.

Sådan som jeg forstår det

Nuru= japanske massageform = body to body

Tantra= indisk religiøs system eller metode som vestlige liderbukke har lavet om til noget seksuelt fordi det sælger.

Hvorfor og hvordan skulle thailandske landsby prostituerede, fra nord Thailand, være i stand til at udøve ovenstående?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden
Saucy skrev, for 16 timer siden:

Jeg forstår det ikke. Der er vist gået inflation i thailandske prostitueredes massage-former.

Sådan som jeg forstår det

Nuru= japanske massageform = body to body

Tantra= indisk religiøs system eller metode som vestlige liderbukke har lavet om til noget seksuelt fordi det sælger.

Hvorfor og hvordan skulle thailandske landsby prostituerede, fra nord Thailand, være i stand til at udøve ovenstående?

Du saucy de kan vel lære hvordan man udøver de forskellige massage former, det glemte du måske i din nedladende kommentar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
knaldehunden skrev, for 23 minutter siden:

Du saucy de kan vel lære hvordan man udøver de forskellige massage former, det glemte du måske i din nedladende kommentar.

Intet nedlandende i den kommentar. De prostituerede på massageklinikker i DK kommer for de flestes vedkommende fra landdistrikterne i nord Thailand. Prostitutionskarrieren startede på i turiststederne hvorefter de fortsætter med samme i DK. De er ikke uddannet noget som helst med massage. Så hvordan skulle de vide noget som helst om tantra og nuru når det bedste de kan gøre er at give en håndtrold?

Man behøver altså ikke være naiv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Saucy skrev, for 2 minutter siden:

Intet nedlandende i den kommentar. De prostituerede på massageklinikker i DK kommer for de flestes vedkommende fra landdistrikterne i nord Thailand. Prostitutionskarrieren startede på i turiststederne hvorefter de fortsætter med samme i DK. De er ikke uddannet noget som helst med massage. Så hvordan skulle de vide noget som helst om tantra og nuru når det bedste de kan gøre er at give en håndtrold?

Man behøver altså ikke være naiv

nu bliver jeg nød til at rette dig lidt :)   

men langt de fleste starter deres karriere på Thailandske bordeller ....  !!!

og når de har arbejdet der i nogle år ... så gider thailanske mænd dem ikke ... og så rykker de vidre til turist områderne ....

de kvinder som er blevet forladt eller bare bliver nød til at forsørge sig selv og deres barn ... helt sikkert de kommer direkte til pataya ... !(dem gider thaimænd nemlig heller ikke betale for ....sorry ... det er kun sexhungrende hvide mænd der gider det ;)  )

det er en udbredt misforståelse at tro at det er vesterlændinge som står for den største del af prostitutionen i thailand ...sådan er det altså bare ikk.... 

vi er bare mere synlige på en bar med høj musik og fulde folk ....  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

På trods af dårlig anmeldelse, så skrev jeg i tråden tidligere, at jeg var villig til at tage chancen. Hun ser jo mega lækker ud på billederne. 

Så jeg tænkte, at rigeligt med mønt, måske kunne anspore hende til at yde super service. Så jeg bookede tid og smuttede af sted. 

Vel ankommet, kunne jeg konstatere, at det nok var hende på billederne, men at der var løbet 15 kg på og 5-10 år. Så hun er ikke i nærheden af at være lækker som på billederne. Men derfor kunne hun jo godt være et godt knald, så hun fik chancen.

Men et meget begrænset udvalg af ydelser gjorde betingelserne vanskelige. Jeg kunne få sut med gummi og sex. 

Men det var slet ikke på vanligt Vejle thai niveau. Desværre. Så ingen gentagelse herfra. Betaler hellere 2-3-4 gange mere på de gode steder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...