Hop til indhold

Recommended Posts

Dengang i Istanbul for ikke så længe siden var det meningen det bare skulle have været en rolig wekeend med en masse kulturelt og sightseeing, det blev så meget mere, specielt denne ene aften.

Der er enkelte områder i Istanbul hvor det bliver set igennem fingre med sexsalg og netop i et af de området befandt jeg mig i den aften. Min ven som er tyrker havde snakket venligt med en taxa chaufør aftenen tidligere og de havde som altid fået hinandens visitkort. Han skulle nok passe på os, og finde et sted som var efter vores smag. Nu sad vi igen i hans taxa, det var lørdag og klokken havde lige passeret 22.00. Vi var tidligt ude den aften, men oplevelserne kaldt på os, vi måtte afsted i frygt for at misse noget indtil nu ukendt. Fra bagsædet af bilen kunne jeg hører min ven snakke tyrkisk med chaufføren og det var altid svært at tyde om de snakkede eller skændtes og hvad de snakkede om. Bilen stoppede i ... ikke et af de mest charmerende stedet jeg har oplevet, men det var lige meget for vi skulle kun gå ud af bilen, over fortorvet og din af døren. 
Der var en kedelig stemning, lidt som man lige var trådt ind i en mafia bule, hvor alle havde lidt for store guldkæder på, men folk var høflige men også sælgene. 
"hvor er pigerne" spurgte jeg min ven om "De kommer, de tager nogen op fra kælderen"....kælderen tænkte jeg, puha det bliver op af bakken.
Der var selvfølgelig sprut til overpriser og de flaske 0,5L vodka og de 4 redbull vi fik kostede da også over 1500.- Danske, ikke så slemt tager min i betragtning for hvad man ellers kunne blive rippet for. Ind kom en mand med en masse fade af frugt, nødder, chips, popcorn...og imens gik en mand i 60´erne rundt og sang tyrkisk.

Nu kom pigerne op fra kælderen, og...ja de skulle havde blevet der, eneste der burde opbevares i en kælder er vin og øl, og de her piger lignede ikke nogen der havde set dagslys i flere dage. Det hele virkede lidt for.....Ja...fik en dårlig smag i munden....Vi tog nogle lady drinks og snakkede lidt med pigerne, betalt hele tiden kontant uden at få regning og fik heletiden priser før vi bestilt, sådan slap vi nemlig for at blive narret som vi var blevet advaret imod.

Det hele var lidt for usselt og situationen og stedet var taget ud af en dårlig B-Film. VI snakkede lidt taktik of blev enige om at den rigtig måde at slippe ud på var at bede om retning mod et sted hvor vi kunne hæve flere penge og så ikke komme igen. De skulle havde den ide at vi skulle hæve penge til at bruge på deres klub og vi ville bare væk.

Vi kom ud, og klokken havde nu passeret 00.00, der var mørkt og vi var usikre på hvor vi skulle hen. Måske naivt begyndt vi at undersøge området og fandt hurtigt et sted som lød aktivt, der gik vi ind...

Stedet var et mellemstort diskotek i 2 etager, konceptet var...svært at tyde, men der var både mænd og kvinder, enkelte kvinder kunne man købe services hos og enkelte virkede som om de var koner/kærester af de mænd der var der. Der var klart fleste forretningstyper....

Igen fik vi en flaske og lidt redbull, samt diverse små anretningen af chips chokolade osv. Min ven snakkede tyrkisk med de fleste på diskoteket og jeg sad lidt tilbage og observerede og slappede af. En sød lille asiat stod over i hjørnet og smilede da vores øjne mødte hinanden. Hun var nipse typen, med sådan en krop som en 18 årig selvom hun kunne havde været midt i 30´erne. Jeg snakkede med min ven og han havde også lagt mærke til hende. Min ven vil have mere at drikke så han spørger mig om penge..han vil have dem alle sammen, småfuld giver jeg har hvad der minder om 4000.- kroner og han går i baren. Smilene kommer han tilbage og sætter sig ned, tager en tår af sin drink og siger "nu skal du ikke se der er hænge med hovedet, jeg har købt hende til dig"...."hvem...og købt"..."ja hende asiaten du ikke kunne lade være med at se på, drik op og tag tilbage på hotellet"

.....................



 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun havde mørkt hår, sådan nærmest sort som kun nogle asiatiske piger kan have det fra naturens side. Hun var måske direkte yndig, selvom hun stod der i noget der mindet om lak og læder, med alt for meget makeup på.... For mig var hun pigen i sommerkjolen der dansede på marken, en tyrkisk version af sound og music...i hvert fald med alkohol i blodet

Selvom hotellet var tæt på forladt da vi kom ind i receptionen klokken 03.01, skyndte vi os alligevel  op på værelset, hurtig igennem receptionen og op...op på 33 etage, hvor vi blev mødt af en fantastisk udsigt over Istanbul og de mange lys i natten. Hun kunne ikke engelsk, jeg kunne ikke mongolsk, da det viste sig hun var fra Mongoliet. Vi klarede den med google translate, selvom vi i virkeligheden ikke havde så meget at snakker om...Hun bedte om at låne badeværelset og ville tage et bad, jeg gjorde det samme (ikke med hende..der var 2 badeværelset på værelset"....Puha, da hun kom ud, helt uden alt det tøj på, kunne jeg ikke lade være med at smile. En tæt på perfekt krop, ikke hjulpet på vej på nogenmåde. Jeg tænkte at værelset udsigt skulle udnyttes så jeg bar hende ind på skrivebordet som stod op af de store panorama vinduer, senere op af vinduet...det var fedt at tage hende langsomt op af det store vindue, det var som om hele verden kunne se med og ikke alligevel. 

Vi var sammen det meste af natten og flere gange, hun var sød, indlevende, sjov og på en måde også uskyldig...det var tæt på en af mine bedste oplevelser med en GP.

Jeg savner den aften i Istanbul....
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Sikke en fin skrivestil, jeg syntes jeg kan genkende den fra et andet, nu inaktivt forum.....men fin beretning...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...