Permedfler 157 Skrevet 9. Juli, 2017 Er der nogen, som kan anbefale specifikke steder med specielt lækre piger eller specielt god service? Ja, jeg ved godt, der er masser af steder, men kvaliteten er også svingende, så hvis der er nogen, som har erfaringer, de vil dele, skal de være mere end velkomne. Mvh. PMF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 526 Skrevet 9. Juli, 2017 Har ikke været i Patong. Men I Kata, Karon, syd for Patong, og nord for Bangtao, Udser mig pigen, som sidder udenfor massagestederne.. Massage, yes. Bliver budt inden for, smider skoene,,, Så begynder samtalen, separate kabiner, hvilken massage, blow , 69, sex, Så er det på plads.. pris aftales. Kan vi ikke nå til enighed, går jeg igen, der er andre steder... længere ned af gaden.. Der er mere forhandlingsvenlige i baggaden, eller sidegaderne.. Når pigen komme ind til mig som sidder uden en trevl og venter, foreslår jeg som regel, En lille starter til mig og en til hende,, dermed menes blow til mig og en lille slikke tur til hendes pussy.. Inden der begyndes på massagen.. Så kører det hele bare... God fornøjelse.. De thaipiger er sku skønne. Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Steev55 Skrevet 9. Juli, 2017 Christin massage er den bedste flot sexede pige i Patong Phuket ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Permedfler 157 Skrevet 10. Juli, 2017 Steev55 skrev, for 7 timer siden: Christin massage er den bedste flot sexede pige i Patong Phuket ... Ja, der har jeg været, og det er ganske godt, men jeg leder mere efter mindre steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
A.man 6 Skrevet 30. August, 2017 Sexeren skrev, den 9/7/2017 at 22:19: Har ikke været i Patong. Men I Kata, Karon, syd for Patong, og nord for Bangtao, Udser mig pigen, som sidder udenfor massagestederne.. Massage, yes. Bliver budt inden for, smider skoene,,, Så begynder samtalen, separate kabiner, hvilken massage, blow , 69, sex, Så er det på plads.. pris aftales. Kan vi ikke nå til enighed, går jeg igen, der er andre steder... længere ned af gaden.. Der er mere forhandlingsvenlige i baggaden, eller sidegaderne.. Når pigen komme ind til mig som sidder uden en trevl og venter, foreslår jeg som regel, En lille starter til mig og en til hende,, dermed menes blow til mig og en lille slikke tur til hendes pussy.. Inden der begyndes på massagen.. Så kører det hele bare... God fornøjelse.. De thaipiger er sku skønne. Sexeren Nord for Bangtao, skriver du. Har du noget mere præcist? /a.man Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 526 Skrevet 30. August, 2017 A.man skrev, for 1 time siden: Nord for Bangtao, skriver du. Har du noget mere præcist? /a.man Der mangler et komma, syd for Patong og nord for, Bangtao.. i byen, Bangtao.. gå ud af hovedstrøget, på,det sidste stykke er der flere der er med på legen, ellers drej til venstre når gaden ender, så ligger der flere massagesteder, God fornøjelse.. Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
A.man 6 Skrevet 30. August, 2017 Hmm, har lidt svært ved at finde byen Bangtao. Der er Bang Tao Beach, stranden, som ligger nord for Patong, men det passer jo ikke med din vejledning. Skal jeg vende kortet? a.man Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
A.man 6 Skrevet 2. Februar, 2018 A.man skrev, den 30/8/2017 at 22:23: Hmm, har lidt svært ved at finde byen Bangtao. Der er Bang Tao Beach, stranden, som ligger nord for Patong, men det passer jo ikke med din vejledning. Skal jeg vende kortet? a.man Ah, sagde A.man, forstår nu, det må prøves af idag, er morgenbænket på hotel i nærheden, så afsted mod oplevelsen efter andre frugter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg